اسکیت بازان همدانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

رییس هیات اسکیت همدان گفت: اسکیت بازان همدانی با درخشش در رقابت های لیگ اسکیت “فری استایل” کشور، ضمن کسب مدال های رنگارنگ، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش فردای همدان، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم انتخابی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات به میزبانی استان تهران و با شرکت ۱۲۹ ورزشکار از استان های تهران ، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمان، سمنان، مازندران، همدان، یزد و خراسان جنوبی در آکادمی اسکیت انقلاب برگزار شد.

مهدی مجیدی افزود: در این مسابقات اسکیت بازان همدانی با شایستگی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات محمدپارسا مرادی شهباز به نشان نقره دست یافت، ارشیا عطائیان علوم نیز مدال برنز را کسب کرد و در رده سنی بالای 19 سال نیز علی آیینی دیگر اسکیت باز همدانی به نشان برنز رسید.

مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش بانوان تینا نظری، ایتک سعادت جو و آزاده آقامحمدی با درخشش در این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با تمجید از عملکرد اسکیت بازان همدانی حاضر در این دوره از مسابقات گفت: رقابت های لیگ از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و توانستند در میان ورزشکاران مطرح تیم ملی درخشش بسیار خوبی داشته باشند.

وی یادآور شد: کسب این موفقیت ارزنده شایسته تجلیل است و به زودی از همه افرادی که در رشد و پیشرفت اسکیت استان نقش داشته اند، تجلیل خواهیم کرد.