اسدآباد نیازمند راه اندازی هتل است

فرماندار اسدآباد گفت: اسدآباد نیازمند ایجاد و راه اندازی هتل بوده که باید با جذب سرمایه گذار نسبت به این امر اقدام و بستر را برای سرمایه گذاران در این راستا فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید کتابی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه بنا به توصیه استاندار اولویت اول در کار اشتغال است، اظهار کرد: سهمیه امسال شهرستان اسدآباد در اشتغال 1389 نفر بوده که از این میزان سهمیه تاکنون 1473 نفر برابر با 106 درصد محقق شده است.

فرماندار اسدآباد از پرداخت 23 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: طرح های گلخانه، کشاورزی، دامپروری، میراث فرهنگی، صنعتی از جمله طرح هایی بوده که با استفاده از تسهیلات روستایی در سطح روستاهای اسدآباد اجرایی شده و چندین طرح اشتغال روستایی نیز در دست اقدام دارد که باید تمامی طرح های نیمه تمام اشتغال زای شهرستان تا جلسه بعدی کارگروه اشتغال تعیین تکلیف و در جلسه کارگروه گزارش آن ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد افق های روشنی را پیش روی خود دارد و در حال حاضر سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند، بیان کرد:صنایع تبدیلی، کارخانه های مرتبط با کنستانتره از جمله کارخانه ها و واحدهایی است که شهرستان با جذب سرمایه گذار به این طرح ها نیازمند است و باید برای چنین طرح هایی در این راستا جوانب زیست محیطی، اجتماعی و نقاط پیشنهادی دیده شود.

کتابی با بیان اینکه اولویت اصلی ما اشتغال است و اشتغال بدون سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار انجام پذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد:سرمایه گذاران خوبی به شهرستان ورود پیدا کرده اند که باید همه دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار آمده و بستر لازم را برای آنان فراهم سازند.