افزایش ۷۰ درصدی تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در استان همدان

استاندار همدان گفت: افزایش ۷۰ درصدی تخت‌های آی‌.سی.یو(بخش مراقبت‌های ویژه)، در استان همدان حاصل عملکرد خوب دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تخت‌خوابی شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: ایران در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، در قیاس با کشورهای اروپایی و آمریکایی، در وضعیت و شرایط بسیار مناسبت‌تری قرار دارد.

استاندار همدان افزود: بدون شک عملکرد خوب ایران در مقابله با ویروس کرونا، حاصل برنامه‌ریزی دقیق، تلاش‌های کادر بهداشت و همراهیِ خوب مردم ایران است.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور، تحت کنترل است و همچنان همراهی مردم را می‌طلبد.

شاهرخی گفت: در استان همدان نیز با کمک کادر بهداشت و درمان اقدامات جدی و موثری در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

استاندار همدان ادامه داد: هم‌اکنون استان همدان در زمینه کنترل گسترش ویروس کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید انقلابی در زمینه بهداشت و درمان انجام داده است، عنوان کرد: در مدت آغاز به کار دولت تدبیر و امید، بیش از هزار تخت بیمارستانی افزایش یافته است.

شاهرخی در ادامه گفت: بدون شک افزایش ۷۰ درصد از تخت‌های آی‌.سی.یو(بخش مراقبت‌های ویژه)، حاصل برنامه‌ریزی هست ساله دولت تدبیر و امید است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های و نشانه‌های مهم انقلابِ دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان، اقداماتی است که در استان همدان بخصوص مرکز استان صورت‌گرفته است.

وی افزود: با توجه به بیمارستان‌هایی که در استان و شهرستان همدان افتتاح شدند و یا در دست اجرا یا احداث‌اند، می‌توان گفت یک جهش در امر خدمات رسانی در حوزه درمان صورت گرفت است.

شاهرخی اظهار کرد: دولت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر《مردم به جز درد بیماری درد دیگری نداشته باشند》با تلاش و کوشش برنامه‌های جدی و موثری را در دستور کار خود قرار داد.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، در راستای به انجام رسیدن بیمارستان شهید سلیمانی قابل تقدیر است.