۷ فرهنگسرای همدان به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: برای رشد و شکوفایی فرهنگسراهای شهرداری ۷ فرهنگسرا به صورت تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، روح‌الله وجدی هویدا ظهر سه‌شنبه در آغاز به کار فرهنگسرا تشکل‌های مردمی اظهار داشت: برای رشد و شکوفایی فرهنگسراهای شهرداری و فعال کردن آنها با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی فرهنگسرای راه کربلا به صورت تخصصی در اختیار تشکل‌های مردمی قرار گرفت.

وی افزود: به طور قطع با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌توان در مدیریت شهری هم‌افزایی خوبی انجام داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری همدان گفت: ۷ فرهنگسرای شهرداری همدان به تخصصی فعالیت خواهند کرد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: فرهنگسرای گردشگری در فرهنگسرای تاریخ و تمدن، فرهنگسرای قرآنی در تالار قرآن، فرهنگسرای هنر و رسانه، فرهنگسرای علمی و فرهنگسرای کودک و خانواده از جمله فرهنگسراهای تخصصی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال ساختن شهری آباد و توسعه یافته هستیم، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه و آبادانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین همدان قدم‌های خوبی برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع توسعه شهر با همکاری شهروندان امکان‌پذیر خواهد بود.