مردم در انتخاب سرویس‌های اینترنتی مخابرات دقت کنند

مدیرعامل مخابرات استان همدان گفت: مردم برای استفاده مطلوب از خدمات اینترنتی مخابرات، در نحوه و انتخاب سرویس ها دقت کنند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، محمدعلی گرزین در بازدید از خانه جوانان استان همدان، اظهار کرد: مخابرات دارای دو سرویس ثابت و همراه است.

مدیرعامل مخابرات استان همدان با بیان اینکه مردم نمی دانند چه سرویسی را باید، دریافت کنند، افزود: دو نوع سرویس داخلی و بین المللی داریم.

وی با اشاره به اینکه قیمت سرویس ها نسبت به هزینه ها ارزان است، گفت: مشکل مردم در کشور این است که، اینترنت را هزینه اضافه می دانند.

گرزین بیان کرد: مردم برای استفاده مطلوب از خدمات مخابرات باید بهترین انتخاب سرویس را نسبت به استفاده خود داشته باشند.

مدیرعامل مخابرات استان همدان ادامه داد: تمام تلاش ما این است که وارد فضای دیجیتال شویم و سیاست من از زمانی که وارد استان همدان شده ام، توسعه سیستم ها و بستر جدید IP است.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت همدان نسبت به سایر استان ها پایین تر نیست، گفت: در همدان زیرساخت ها مشکل دارد و بیشتر شبکه ها مسی هستند که باید ترکیبی شوند.

گرزین با اشاره به اینکه از ۵۰۰ هزار شماره، زیر ۹۰ هزار روی کابل نوری است، عنوان کرد: تمام تلاش مان این است جدیدترین تکنولوژی ها را در استان به کار ببریم و تاکنون برای پردیس این اقدام را انجام داده ایم.

مدیرعامل مخابرات استان همدان ادامه داد: برای اینکه یک دنیای دیجیتال داشته باشیم باید زیرساخت های مطلوبی داشته باشیم.

وی گفت: ما یک پارامتر به نام توسعه جهانی فناوری در دنیا داریم که همه کشورها بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.

گرزین با اشاره به اینکه همدان جزء شاخص های پایین در کشور است، اظهار داشت: مردم به شبکه اینترنتی اطمینان ندارند.

مدیرعامل مخابرات استان همدان با تاکید بر اینکه در بحث رسانه باید مصرف اینترنت را بالا ببریم، گفت: همچنین مردم باید ADSL های خود را به VDSL تغییر دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات باید در فضای مجازی باشد، افزود: در آینده شکل کارها عوض می شود و بیشتر کسب و کارها در فضای مجازی شکل می گیرد.

گرزین ادامه داد: استفاده از فضای مجازی و اینترنت باید به شکل درستی انجام شود و زندگی خانوادگی را تحت تاثیر قرار ندهد.

مدیرعامل مخابرات استان همدان با بیان اینکه رسانه ها به نحوه خرید سرویس به مردم کمک کنند، گفت: فضای رسانه باید مردم را برای استفاده درست از خدمات مخابرات آگاه کند.

وی بیان کرد: فضای مجازی می تواند پتانسیل خوبی برای کسب و کار مجازی باشد به شرط اینکه ما به آنها کمک کنیم.

گرزین در پایان خواستار انعقاد تفاهم نامه تشکیل کمیته IT با خانه جوانان استان همدان شد.