ایجاد بیش از ۴۰ زمین ورزشی توسط شهرداری همدان در دو سال اخیر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در بحث افزایش زیرساخت‌های ورزشی در ۲ سال اخیر بیش از ۴۰ زمین ورزشی در شهر همدان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، روح الله وجدی هویدا در دیدار با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهمی که سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در آن فعالیت می‌کند ورزش است.

وی افزود: ما در بحث رشد زیر ساخت‌های ورزشی در همدان در ۲ سال اخیر بیش از ۴۰ زمین ورزشی ایجاد کرده‌ایم و ۱۸ چمن مصنوعی نیز نصب شده است و در حال تجهیز این زمین‌ها هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه در بحث ورزش از نیروهای تخصصی استفاده کرده‌ایم، گفت: حضور پیام حیدری به عنوان داور بین‌المللی فوتبال در معاونت ورزش نشان از تفکر ورزشی در راس شهرداری همدان دارد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تغییر ساختاری که در بحث ورزش شهروندی ایجاد کرده‌ایم بیش از پیش سبب پویایی شهر همدان در بحث ورزش و نشاط اجتماعی شویم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز با اشاره به همکاری با سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: بنده هر بار که به تهران سفر می‌کنم بازدیدی از پارک‌ها و مجموعه‌های ورزشی شهر تهران دارم تا از تحولات ورزشی پایتخت برای استفاده در شهرم بهره ببرم.

پیام حیدری افزود: اگر می‌خواهیم عدالت ورزشی در تمام شهرها ایجاد شود باید امکانات ورزشی در شهری در نقطه مرزی با تهران برابر باشد به همین دلیل سعی می‌کنیم از تجربیات خوب سازمان ورزش شهرداری تهران به خوبی استفاده کنیم.

رئیس ورزش شهروندی شهرداری همدان نیز با اشاره به گسترش ورزش شهروندی گفت: در گذشته ورزش شهروندی با نام ورزش محلات در شهر همدان فعالیت می‌کرد اما امروز با تغییر ساختار ورزش شهروندی بسیار گسترده‌تر در حال فعالیت است.

سعید پناه‌آبادی افزود: سایت ورزش شهروندی همدان طراحی شده و به دنبال این هستیم در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ درصد جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهر همدان را در ورزش شهروندی ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به گسترش ورزش شهروندی گفت: ورزش شهروندی شهرداری همدان در تمام محلات و تمامی رشته‌ها در ۲ بخش بانوان و آقایان فعالیت خواهد کرد.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: در مجموعه ورزش شهروندی همدان بیش از ۲۰۰ نفر به صورت داوطلبانه کارهای اجرایی را انجام می‌دهند که در نوع خود کم نظیر است.

در این نشست بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی امیرآبادی و علی خسروی حضور داشتند همچنین از مجموعه اسب سواری چیتگر، مجموعه ورزشی شماره یک نیاوران و مجموعه خدماتی قمر بنرهاشم ویژه جانبازان و معلولان بازدید صورت گرفت.

خبرنگار: محمدرضا بهرامی صفت