بانوی فوتبالیست گلستان قهرمان مسابقات روپایی جشنواره ورزش همگانی

گروه ورزش: در پایان رقابت‌های روپایی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور، دانشجوی فوتبالیست گلستانی موفق شد به عنوان قهرمانی این رشته دست یابد.         به گزارش “فردای همدان”، در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان که در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد واحد […]

گروه ورزش: در پایان رقابت‌های روپایی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور، دانشجوی فوتبالیست گلستانی موفق شد به عنوان قهرمانی این رشته دست یابد.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان که در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار کرده است، در دومین روز برگزاری، بانوان فوتبالیست در رشته روپایی با هم به رقابت کردند.

 

در این رقابت‌ها 22 فوتبالیست حاضر در ابتدا با هم رقابت کردند که در نهایت هشت ورزشکاری که عملکرد بهتری داشتند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

 

در این رشته هر ورزشکار در فضای نامحدود می‌تواند در تایم پنج دقیقه‌ای با زدن روپایی با توپ شماره 5 فوتبال مسابقه دهد و می‌توانست از همه نقاط بدن به جز دست برای جلوگیری از افتادن توپ به زمین استفاده کند.

 

در مرحله نخست هر بازیکنانی که در مدت پنج دقیقه بیشترین ضربه به توپ را وارد کند بالاترین امتیاز را کسب خواهد کرد که در نهایت هشت ورزشکار برتری به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

 

در مرحله نهایی ورزشکاران باید در فضای محدود مشخصی روپایی می‌زدند و در نهایت نفرات برتر به شرح ذیل مشخص و معرفی شدند:

 

نفر اول: فاطمه مزیدی از گلستان با رکورد 40 ضربه

 

نفر دوم: ملیحه حاتم بلداجی از چهارمحال و بختیاری با رکورد 39 ضربه ( با زمان کمتر)

 

نفر سوم: سارا زاده‌محسن بیگی از کرمان  با رکورد 38 ضربه

 

نفر چهارم: سارینا میرشاهی از خراسان رضوی با رکورد 37 ضربه

 

نفر پنجم: سارا سلحشوری از فارس  با رکورد 36 ضربه

 

نفر ششم: هاجر زیرک از اردبیل  با رکورد 35 ضربه

 

نفر هفتم: فاطمه جمشیدی فارسانی از اصفهان  با رکورد 34 ضربه

 

نفر هشتم: فاطمه عظیم‌زاده از خوزستان با رکورد 33 ضربه

 

در ادامه ورزشکاران استان‌های گیلان، یزد، تهران، علوم و تحقیقات، قم، آذربایجان شرقی، همدان، ایلام، سمنان، کرمانشاه، خراسان شمالی، زنجان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های نهم تا بیست و دوم قرار گرفتند.

 

گفتنی است، جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.