بزرگترین مرکز آموزشی غیر مدرسه‌ای شهر تهران را داریم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بزرگترین مرکز آموزشی غیر مدرسه‌ای را داریم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حجت الاسلام میثم امرودی در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی و رئیس سازمان و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: برخی از مجموعه های ورزشی و پردیس‌های سینمایی و باغ کتاب زیرمجموعه شهرداری تهران هستند.

وی افزود: همچنین ما مجموعه‌هایی داریم به نام هایپر شهر اجرای تمامی پروژه‌های فرهنگی از سیاه‌پوش کردن سطح شهر تا آذین بندی 22 بهمن و سایر مناسبت‌ها و تبلیغات شهر برعهده این مجموعه است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سایر موسسه‌های زیرمجموعه شهرداری تهران گفت: موسسه نشر شهر که مجموعه چاپ و نشر، موسسه گردشگری تهران را داریم که مسئولیت توریست داخلی و گشت شهر را برعهده دارد و موسسه آموزش شهر که بزرگ‌ترین مرکز آموزشی غیر مدرسه‌ای شهر تهران را داریم.

حجت الاسلام امرودی خاطرنشان کرد: طبق مصوبات ما تمام مجموعه‌های شهرداری موظف هستند با این مجموعه‌ها کار کنند به طور مثال شهرداری منطقه 6 بخواهد بنر چاپ کند ترجیح این است که با موسسه چاپ شهر کار کند.

وی با اشاره به هم‌افزایی در این سازمان گفت: تمامی مراکز فرهنگی که در اختیار شهرداری بوده با هم‌افزایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اداره می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عنوان کرد: ما در اجرای برنامه آزادی عمل بیشتری داریم و در واقع امکان این داریم خدمات بهتری به مردم ارائه بدهیم و بسیار چابک هستیم.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به فرهنگسراها بیان کرد: تعدادی از فرهنگسراهای ما مانند فرهنگسرای رسانه، قرآن، فناوری اطلاعات، رضوان و فرهنگسراهای بهاران مستقل اداره می‌شوند و زیر نظر مستقیم رئیس سازمان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک باغ موزه هم داریم به نام باغ موزه قصر که بسیار دیدنی است.