در حوزه فرهنگی مباحث ارزشی در اولویت قرار بگیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حوزه فرهنگی که از اهمیت بسیار در جامعه برخوردار بوده مباحث ارزشی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، اکبر کاووسی در دیدار با مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یکی از سازمان‌های پیش‌رو شهرداری بوده که در حوزه‌های مختلف توانسته قدم‌های مثبتی در شهر همدان بردارد.

وی افزود: مباحث فرهنگی در هر شهری از اولویت ویژه برخوردار بوده و باتوجه به سبقه فرهنگی شهر همدان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان همدان به دارالمومنین و مجاهدین شهرت دارد، گفت: اقدامات فرهنگی با اولویت مباحث ارزشی در همدان در دستور کار قرار گرفته است.

کاووسی خاطرنشان کرد: نصب المان‌های دفاع مقدس در سطح شهر و مکان‌هایی که در آنها خاطرات جنگ و بمباران وجود دارد و اردوهای خاطرات ماندگار دفاع مقدس در حوزه فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت در سایر حوزه‌ها بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی بحث آموزش‌های شهروندی و ایجاد مرکز آموزش شهروندی از اقدامات خوبی بوده که توانستیم در همدان انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: در بحث ورزش شهروندی نیز همدان از استان‌های پیش رو صاحب نام در کشور بوده که برنامه‌ریزی های صورت گرفته حداقل 50 هزار نفر از جمعیت شهر همدان در ورزش شهروندی فعالیت خواهند کرد.

کاووسی با اشاره به حوزه گردشگری گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و استانی گردشگری در کشور مطرح بوده به همین دلیل مسیر گردشگری تاریخ و تمدن با حضور استان‌های کرمانشاه و سنندج ایجاد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم هرچه بیشتر و بهتر گردشگری همدان را مطرح کنیم.