معرفی 16 تیم برتر طناب‌کشی بانوان دانشجو در همدان

گروه ورزش: در نخستین روز برگزاری جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان، 16 تیم برتر رقابت‌های طناب‌کشی مشخص شدند.         به گزارش “فردای همدان”، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار […]

گروه ورزش: در نخستین روز برگزاری جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان، 16 تیم برتر رقابت‌های طناب‌کشی مشخص شدند.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار کرد که در نخستین روز آن تیم‌های شرکت‌کننده در رشته طناب‌کشی با هم به رقابت پرداختند.

 

بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های طناب‌کشی با حضور 22 تیم از واحدهای تابعه دانشگاه آزاد کشور در سالن امام علی (ع) واحد دانشگاه آزاد همدان برگزار شد و تیم‌های حاضر در چهار گروه تقسیم‌بندی شدند.

 

تیم‌ها در دور نخست به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند.

 

 

به گفته مسؤولان فنی این رقابت‌ها، مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که در مجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 420 کیلوگرم باشد.

 

مسابقات در سه وقت 45 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو تایم شود، برنده خواهد بود.

 

در رقابت‌های صبح امروز بعد از مرحله دوره‌ای 16 تیم برتر به شرح ذیل جواز حضور در مرحله بعدی را پیدا کردند:

 

کرمانشاه، اصفهان، سمنان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان، کرمان، گلستان، اردبیل، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، خراسان شمالی، یزد و بوشهر

 

 

همچنین 6 تیم علوم و تحقیقات، گیلان، تهران، قم، زنجان و چهارمحال و بختیاری در گروه بازنده‌ها برای کسب رده هفدهم تا بیست و دوم با هم رقابت خواهند کرد.

 

در ادامه این رقابت‌ها، در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های صعود کرده عصر امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) با هم به رقابت می‌پردازند که به این شرح هستند.

 

کرمانشاه – کهکیلویه و بویراحمد

 

آذربایجان شرقی- سمنان

 

اصفهان – ایلام

 

فارس – کرمان

 

گلستان – خراسان رضوی

 

همدان – اردبیل

 

خوزستان – بوشهر

 

خراسان شمالی – یزد

 

 

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.