برنامه‌های دهه‌فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود

در آستانه یوم الله دهه فجر و لزوم برنامه ریزی جهت اجرای مراسم مختلف در طول این دهه مبارک، شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان همدان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، در این جلسه حجت الاسلام ثابتی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و میلاد حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شکوه بیشتر انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه افزود: در این مسیر مردم بخصوص جوانان دهه های اخیر باید با خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بخصوص در جهت محرومیت زدایی وتحقق عدالت اجتماعی آشنا شوند و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی در سرلوحه کار آنها قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در ادامه نیز به برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در ایام دهه اشاره نمود و گفت: رویکردهای دهه فجر باید ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه مشارکت هر چه باشکوه‌تر مردم در این مناسبت‌ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

علی سنجر بیگی بیان کر: شناسایی ظرفیت‌های موجود و تهیه برنامه‌های اجرایی متناسب با ایام الله دهه فجر با قابلیت‌های اجرایی، زمینه را برای مشارکت حداکثری بخصوص در فضای مجازی فراهم می نماید.

وی ادامه داد: انجام برنامه‌ریزی شایسته به‌منظور بهره‌گیری از ابتکارات مردمی و امکانات سازمان‌های مردم‌نهاد می تواند در راستای غنی‌سازی محتوایی برنامه‌ریزی ها و اجرای باشکوه‌ آنها در دهه مثمرثمر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان برنامه ریزی هرچه بهتر معاونت ها و شعب ذیربط را در ایام دهه فجر، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و میلاد حضرت امام خمینی(ره) را خواستار شد.

گفتنی است؛ در پایان همکاران نظرات خود را درباره چگونگی برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم مطرح نمودند و تصمیم های لازم نیز در این زمینه اتخاذ گردید.