خدمت رسانی پزشکی به 22 روستای محروم شهرستان فامنین بوسیله فرهنگ غنی و الهی وقف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان : خدمت رسانی پزشکی به 22 روستای محروم شهرستان فامنین بوسیله فرهنگ… حجت الاسلام کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از شهرستان فامنین بازدید نمودند.       به گزارش”فردای همدان”،در ادامه دیدار و سرکشی های حجت الاسلام کاروند مدیر کل اوقاف و امور […]

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان : خدمت رسانی پزشکی به 22 روستای محروم شهرستان فامنین بوسیله فرهنگ…

حجت الاسلام کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از شهرستان فامنین بازدید نمودند.

 

 

 

به گزارش”فردای همدان”،در ادامه دیدار و سرکشی های حجت الاسلام کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از شهرستان های تابعه ، مدیر کل اوقاف از شهرستان فامنین بازدید نمودند .

حجت الاسلام کاروند در جلسه هم اندیشی نیات واقفین که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار گردید بود شرکت نموده و با فرماندار محترم و سایر مسئولین محلی بحث و تبادل نظر نمودند .

در این جلسه مدیر کل اوقاف استان با بیان این مطلب که با توجه به نیت واقف خیراندیش جناب مرحوم بهاء الملک ، طرح خدمت رسانی پزشکی و درمانی بوسیله 22 اکیپ خدمت رسان در زمینه پزشکی به زودی در مناطق مرحوم شهرستان فامنین اجرا خواهد گردید .

ایشان با بیان این مطلب که فرهنگی غنی و دینی وقف باعث محرومیت زدایی از مناطق محروم خواهد گردید ، به این نکته اشاره نموده که باید وقف های جدید با توجه نیازهای جامعه توسط آحاد مردم و مسئولین ترویج و گسترش پیدا نماید .

در پایان این جلسه ، حجت الاسلام کاروند از زحمات و تلاش های مسئولین شهرستان و فرماندار محترم و واقفین خیراندیش این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند .