هیچ کمبودی در اقلام اساسی استان همدان نداریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کمبودی در اقلام اساسی استان همدان نداریم و در این زمینه تا خرداد ماه سال آینده در شرایط پایدار قرار داریم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مهندس متین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: استان همدان با رشد مطلوب در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در ۱۰ ماهه امسال به خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهش تولید لبیک گفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: رشد مجوز تاسیس صنایع در سال جهش تولید در ۴۱ سال گذشته در استان همدان بی نظیر بوده است و این نشان از همت مسوولان برای ارتقای جایگاه صنعتی استان است‌.

وی بیان کرد: در سال‌جاری واحدهای تولیدی به جمع صنایع استان در بخش های مختلف اضافه شده اند.

متین ادامه داد: تا پایان سال بخشی از واحدهای تازه تاسیس وارد چرخه تولید می شوند که تولیدات منحصر به‌فردی در کشور دارند که می توان به تولید خمیر الکترود اشاره کرد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: همدان در زمینه تولید فروسیلیس و دارو قطب کشور محسوب می شود.

وی گفت: ملایر در زمینه فروسیلیس و تویسرکان در عرصه دارویی پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

متین اظهار داشت: در زمینه فعالسازی واحدهای راکد فعالیت های موثری انجام شد و بازگشت کیان کرد ملایر، فولاد جعفری همدان، رزن سافت و کیان وینسا در ملایر نمونه های بازگشت صنایع از کار افتاده به چرخه تولید هستند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در اقلام اساسی استان همدان نداریم و در این زمینه تا خرداد ماه سال آینده در شرایط پایدار قرار داریم.