کبدی کا رکبودرآهنگی در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی

گروه ورزش: کیوال چاند سوتار سرمربی تیم ملی کبدی ایران اسامی ۲۲ بازیکن را جهت شرکت در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی اعلام کرد. سعید غفاری بازیکن خوب و شایسته کبودراهنگی برای دومین بار به این اردو دعوت شده است.         به گزارش “فردای همدان”، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی […]

گروه ورزش: کیوال چاند سوتار سرمربی تیم ملی کبدی ایران اسامی ۲۲ بازیکن را جهت شرکت در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی اعلام کرد. سعید غفاری بازیکن خوب و شایسته کبودراهنگی برای دومین بار به این اردو دعوت شده است.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ایران به منظور شرکت در رقابت های جهانی هندوستان از فردا لغایت ۸ شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود. سعید غفاری بازیکن خوب و شایسته کبودراهنگی برای دومین بار به این اردو دعوت شده است.

 

سوتار سرمربی هندی کشورمان اسامی ۲۲ بازیکن را جهت در شرکت تمرینات تیم ملی اعلام کرد که نفرات دعوت شده می بایست عصر روز جمعه ۲۹ مرداد ماه خود را در خوابگاه نصرت به سرپرست تیم ملی معرفی نمایند. تیم ملی کبدی بزرگسالان ایران نیمه دوم مهرماه امسال در رقابت های جهانی احمد آباد هندوستان شرکت می کند.