ضرورت جذب پزشک متخصص برای درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد

فرماندار اسدآباد با اشاره به درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گفت: پزشک متخصص از جمله پزشک داخلی و اطفال برای درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد ضرورت داشته و باید این نیاز دیده شود.

به گزارش “فردای همدان”، سعید کتابی در جلسه ادارات زیر مجموعه اداره رفاه و کار و تعاون اجتماعی به منظور بررسی مشکلات این حوزه شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های ذی ربط، اظهار کرد: بیش از 47 هزار نفر از جمعیت اسدآباد تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

فرماندار اسدآباد افزود: در بحث درمانگاه تامین اجتماعی متاسفانه جانمایی مناسبی نداشته و در مکان مناسبی از شهر واقع نشده که این امر از نارضایتی های مردم بوده و نیاز با راهکاری مناسب به این مطالبه مردم توجه و این مشکل مرتفع شود.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط اشتغال با مهارت آموزی، بیان کرد: با توجه بحث آموزش و مهارت آموزی توسط سازمان فنی و حرفه ای از اداره کل فنی درخواست داریم نسبت به تقویت آموزش مناطق محروم از طریق تیم های سیار و نیز تجهیزات آموزش این مناطق در شهرستان توجه شودضمن اینکه مرکز خواهران فنی و حرفه ای اسداباد نیازمند مرمت و بازسازی است .

کتابی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با ظرفیت و پتانسیل های مختلفی که داراست نیازمندتوجه بیشتری است، ادامه داد: با توجه ویژه مسولین می توان مطالبات به حق و به جای مردم را توسط این وزارتخانه و اداره کل تعاون استان و اداره شهرستان محقق کرد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به فعالیت های گسترده وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: صیانت از نیروی کار و بهره‌وری، ارتقای نیروی کار، تعادل نیروی کار، ارتقا شاخص فرهنگی و اجتماعی، افزایش سقف اقتصاد، ارتقای کاربری نظام اداری از جمله اهداف کلان وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی بوده و با تعداد ادارات زیرمجموعه و نوع مخاطبین این وزارتخانه ویژگی خاصی با وزارتخانه های دیگر از نظر گستردگی کار دارد.