نگاه ویژه به ورزش‌های همگانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: باید به ورزش همگانی در مدیریت شهر نگاه ویژه ای شود.       به گزارش “فردای همدان”، حسین قره باغی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش های همگانی و محلات به شورای شهر همدان تاکید شده، افزود: این موضوع که امروزه کمرنگ شده است […]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: باید به ورزش همگانی در مدیریت شهر نگاه ویژه ای شود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسین قره باغی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش های همگانی و محلات به شورای شهر همدان تاکید شده، افزود: این موضوع که امروزه کمرنگ شده است باید بیشتر اهمیت داده شود.

وی از تاثیر مثبت ورزش به جسم و روحیه اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که در ورزش های همگانی صبح شرکت می کنند بسیار با نشاط شده و این نشاط و روحیه شاد را به اطرافیان از جمله خانواده، دوستان و همکاران خود انتقال می دهند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه در آموزش های شهروندی حتما لازم نیست همه جامعه را مورد خطاب قرار دهیم ابراز کرد: اگر در یک زمینه مثلا تاکسیرانی آموزش شهروندی داده شود، اتفاق مورد پسند بزرگی در جامعه مخصوصا اجتماع تاکسیرانی رخ می دهد.

حسین قره باغی در پایان با اشاره به توصیه ائمه(ع) و بزرگان به موضوع ورزش، خاطر نشان کرد: ورزش باعث جلوگیری از بسیاری معضلات و چالش های اجتماعی و فرهنگی است.