توسعه تجارت‌ الکترونیکی در ایام شیوع کرونا

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: توسعه تجارت الکترونیکی در ایام شیوع کرونا از تعطیلی و ورشکستگی بسیاری از واحدهای تجاری و صنفی پیشگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، عباس نجفی، اظهار کرد: از آنجا که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی یا نیمه فعال شدن بخشی از مشاغل و ایجاد محدودیت در واحدهای تجاری و صنفی می‌گردد لذا ضرورت دارد مجلس قوانین و بسترهای لازم را در راستای توسعه تجارت الکترونیکی و آموزش آحاد مردم و تامین امکانات لازم معمول نماید.

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان افزود: تقویت دولت الکترونیک در استان و ارائه خدمات مطلوب اداری نیز یکی از راهکارهای مناسب در جهت تسهیل امور عمومی در ایام کرونا است.

وی بیان کرد: باید با هدف پیشگیری از تعطیلی واحدهای تجاری و صنفی برنامه‌های مدون آماده گردد تا به ترمیم و احیاء بخش‌های اقتصادی که از کرونا آسیب دیده‌اند، اقدام کرد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران یک آسیب جدی بر پیکره اقتصادی کشور وارد کرده که زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی فراوانی خواهد شد.