ثبت 372 مورد تماس مردمی با مرکز سامد استانداری همدان

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، از ثبت بالغ بر 372 تماس مردمی با مرکز سامد استانداری(111) و ثبت این تعداد درخواست در فصل پاییز در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان” احسان شهابی اظهار کرد: از 372 ارتباط ثبت شده هم‌استانی‌ها با مرکز سامد 350 مورد درخواست، 12 مورد ایده، نظر و طرح، دو مورد سؤال، سه مورد پیشنهاد، سه مورد انتقاد، یک مورد تقدیر و یک مورد شکایت بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: در فصل پاییز بیشترین ارتباط توسط مردم ساکن در شهرستان‌های همدان و ملایر و کمترین ارتباط از شهرستان بهار با مرکز سامد برقرار شده است.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی درخواست‌های مردمی در موارد اشتغال، خدمات شهری، تسهیلات، مسائل بیمه‌ها، امکانات ورزشی، آثار تاریخی و میراث فرهنگی، مشکلات دانش‌آموزان و سهام عدالت بوده است.

شهابی ادامه داد: پیام‌های ثبت شده به دستگاه‌های مرتبط ارجاع و پاسخگویی در چارچوب قانون وطی مهلت مقرر، مطالبه گردیده که پاسخ دستگاه‌ها نیز به متقاضی اعلام شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری عنوان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طریق تماس با تلفن 111 آماده دریافت درخواست، گزارش ها، نظرات و پیشنهادهای مردم و ثبت پیام‌ها و پیگیری آنها از دستگاه‌های دولتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حضور مدیران در مرکز سامد، ارتباط مردم با مدیران را تسهیل کرده است.