سند راهبردی زنان استان همدان در دفاع‌مقدس تدوین می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته بانوان دفاع مقدس استان همدان گفت: تدوین سند راهبردی زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس این استان در حال اتمام است.

به گزارش “فردای همدان”، ربیعه علی‌محمدی اظهار کرد: با توجه به هجمه فرهنگی و هدف گرفتن بنیاد خانواده و تلاش دشمنان در این حوزه اجرای برنامه مدون برای زنان ایرانی برگرفته از آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس ضروری است.

رئیس کمیته بانوان دفاع مقدس استان همدان افزود: خانواده به عنوان بنیاد اصلی هر جامعه‌ای محلی برای پرورش نیروی انسانی به عنوان عنصر تعالی و تحرک در جامعه است؛ از این‌رو با تلاش یک ساله بانوان فعال در حوزه ایثار و شهادت و مدیریت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین این سند در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش شده است تا با پایبندی به همه اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی دختران و زنان این سرزمین در مسیر رشد، هدایت و تحقق جامعه مهدوی و منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم محقق شود.

علی‌محمدی بیان کرد: در تدوین این سند تلاش شده با ۱۶ مورد راهبرد کلان و ۱۱۷ مورد راهبردهای عملیاتی به عنوان یک الگو برای آیندگان در سطح ملی قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از همه اقشار فرهنگی و هنری اندیشمند خواست برای هرچه غنی‌تر شدن این سند در راستای اجرای سازمان سازی اهداف در صورت تمایل به داشتن تحقیق و پژوهش این موضوع با اعلام رزومه خود به مرکز خواهران اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان مراجعه کنند.

منبع: ایرنا