دیدار سختی برابر نفت و گاز گچساران داریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دیدار سختی برابر نفت و گاز گچساران داریم.

به گزارش “فردای همدان”، رضا طلایی‌منش با اشاره به دیدار هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: مسیر طولانی و سختی را برای دیدار با نفت و گاز گچساران طی کرده‌ایم و بازی سختی برابر این تیم سرسخت خواهیم داشت.
وی افزود: نفت و گاز در گچساران حریف جنگنده و سختکوشی بوده و در فصل‌های گذشته نشان داده در خانه سخت امتیاز از دست می‌دهد بنابراین خود را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم شهرداری گفت: مجید شعبانی و آرمین طلایی‌منش دو بازیکن تاثیرگذار ما به دلیل مصدومیت در این بازی ما را همراهی نکرده‌اند.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: اما سایر بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی و روحانی شرایط بسیار خوبی دارند و کاملا برای این بازی آماده هستند.
وی با بیان اینکه برای کسب امتیاز قدم به میدان خواهیم گذاشت، بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه چون در هر شرایطی به دنبال کسب پیروزی و امتیاز هستیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: برای کسب امتیاز و پیروزی از دقیقه یک تا پایان مسابقه خواهیم جنگید.
وی با اشاره به لزوم چیدمان مناسب داوری‌ها گفت: امیدواریم داور همچون دیدار گذشته ما برابر مس نوین کرمان که یک گل سالم ما را مردود کرد و پنالتی صد در صد ما را هم نگرفت در نتیجه تاثیرگذار نباشد.
طلایی‌منش افزود: از همین هفته‌های نخست باید سازمان لیگ نظارت خود را بر لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزایش دهد.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سوم شنبه ۱۳ دی ماه میزبان نفت و گاز گچساران است.