تساوی تیم فوتبال شهرداری‌همدان در روز اسفناک داوری

در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه یک بر یک برابر مس نوین کرمان متوقف شد.

به گزارش “فردای همدان”، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، امروز، یکشنبه، هفتم دی ماه، در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال مس نوین کرمان بود.

این دیدار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان با قضاوت هیمن نوجوان آغاز شد.

در نیمه نخست تیم فوتبال شهرداری همدان بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و از دقیقه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی خود را به حریف دیکته کرد.

کارهای تکنیکی مهدی خلج و میثم زمانی بارها تیم فوتبال شهرداری همدان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که با بدشانسی این توپ‌ها تبدیل به گل شد.

تیم فوتبال مس نوین کرمان در این نیمه هیچ موقعیتی بر روی دروازه شهرداری همدان خلق نکرد و تنها به دنبال کسب تساوی بود.

در دقیقه ۳۳ اوت زیبای محمد عباس‌تبار را درون محوطه جریمه آرمین طلایی‌منش به زیبایی وارد دروازه مس نوین کرد.

در این نیمه تیم فوتبال شهرداری همدان یک تعویض اجباری انجام داد و مجید شعبانی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.

با آغاز بازی در نیمه دوم تیم فوتبال مس نوین کرمان با چند تعویض همزمان سعی بر فشار بر روی دروازه شهرداری همدان داشت تا گل خورده را جبران کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این نیمه نیز موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کرد در جدی‌ترین صحنه موقعیت صد در صد گلزنی را هادی موثق بازیکن این تیم از دست داد تا آه و حسرت بر روی نیمکت شهرداری شنیده شود.

چندین بار نیز میثم زمانی موقعیت‌های زیادی را خلق کرد و در یک صحنه موفق شد گل دوم تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر برساند که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

در این دیدار داور مسابقه سوت‌های بسیار اشتباهی زد و موقعیت‌های زیادی را از تیم فوتبال شهرداری همدان گرفت همچنین این دیدار ۳ صحنه مشکوک خطای پنالتی هم داشت که داور به راحتی از کنار آنها گذشت.

در حالی که تنها چند دقیقه به پایان مسابقه مانده بود مصدومیت آرمین طلایی‌منش اتفاق افتاد و چند ثانیه بعد در دقیقه ۸۶ تیم فوتبال مس نوین کرمان در یک موقعیت کرنر گل تساوی را به ثمر رساند.

در نهایت داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

تیم فوتبال مس نوین کرمان تنها در یک موقعیت نصف و نیمه یک گل به ثمر رساند و موقعیت دیگری در این دیدار نداشت همچنین قضاوت جنجالی داور کردستانی باعث شد به راحتی ۳ امتیاز از تیم فوتبال شهرداری همدان گرفته شود.

در این دیدار عباس صوفی شهردار همدان و رئیس هیئت فوتبال استان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، روح‌الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به همراه پیام حیدری معاون ورزشی سازمان حضور داشتند.

در بین دو نیمه نیز از هادی بلوری‌نوین و کاظم صالحی کاپیتان‌های سابق تیم فوتبال شهرداری همدان توسط شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تقدیر شد.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۴ امتیاز از دو بازی با تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شنبه، ۱۳ دی ماه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم فوتبال نفت و گاز این شهر است.