استان همدان عاری از معتادان متجاهر

استاندار همدان گفت: برای حفظ استان بدون معتادان متجاهر، نیروی انتظامی، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تلاش‌ خود را بیشتر و برنامه‌های جدیدی در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”،سعید شاهرخی، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، اظهار کرد: از افتخارات همدان، عاری بودن استان از معتادان متجاهر است.

استاندار همدان افزود: برای حفظ استان بدون معتادان متجاهر، نیروی انتظامی، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تلاش‌ خود را بیشتر و برنامه‌های جدیدی در دستور کار داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه، افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶ در دستور کار مسوولان قرار گیرد، بیان کرد: ۴۳ مرکز خصوصی ترک اعتیاد در همدان فعال است که باید از توان و ظرفیت آنها استفاده کرد.

شاهرخی در ادامه گفت: مراکز ترک اعتیاد باید خود را منطبق با استانداردهای این سازمان کنند.

استاندار همدان عنوان کرد: با توجه به واگذاری مراکز ترک‌اعتیاد به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد پذیرش معتادان، نسبت به ظرفیت‌های مراکز، برای تغییر قرارداد‌ها اقدام شود.

وی اظهار کرد: کشف پنج تن انواع مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری نشانگر عملکرد خوب، اشرافیت کامل نیروی انتظامی و برخورد قوی این نیرو با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و ترانزیت مواد افیونی با همکاری سایر نهادها به ویژه اداره اطلاعات است.

شاهرخی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر در برخورد با خرده فروشان در دو سال گذشته خوب عمل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اجازه جولان معتادان در محلات و بروز ناآرامی و ایجاد نارضایتی مردم را ندادند.