سامانه ۱۳۷ شهرداری شیرین‌سو راه‌اندازی شد

شهردار شیرین سو با بیان اینکه، ارتباطات مردمی شهرداری شیرین سو تقویت می‌شود، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری شیرین‌سو راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سید مصطفی موسوی از راه اندازی سامانه تلفنی دریافت درخواست ها و معضلات شهری شهرداری شیرین‌سو خبر داد.

شهردار شیرین سو با اعلام این خبر گفت: تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری، ارائه سریع خدمات شهری به ایشان و جلب رضایت حداکثری مردم از مهمترین اهداف این طرح است.

وی افزود: امروزه بسیاری از شهرداری های شهروند مدار مجهز به سامانه ۱۳۷ می‌باشند که شهرداری شیرین سو نیز با پیگیری‌های انجام شده صاحب سامانه دریافت درخواست ها و معضلات شهری شد.

موسوی با اشاره به لزوم استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات برای تقویت ارتباطات مردمی شهرداری، بیان کرد: در هفته جاری سامانه تلفنی دریافت درخواست ها و معضلات شهری راه اندازی شد و در آینده نزدیک نیز علاوه بر آن، اپلیکیشن سامانه خریداری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا امکان پیگیری سیستماتیک درخواست ها اطلاع از روند اقدامات شهرداری را نیز برای ایشان مهیا نماییم.

شهردار شیرین سو ادامه داد: این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و محله گرایی و با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزایای سامانه 137، عنوان کرد: از مهمترین مزایای این سامانه می توان به شناسایی سریع معضلات شهری و ارتباط مستقیم اهالی با واحدهای مختلف شهرداری اشاره کرد.

موسوی با تاکید بر اهمیت مقابله سریع با بحران ها در مواقع حساس، گفت: یکی از راه های مقابله با بحران‌های احتمالی و پیشگیری از خسارت ها، شناسایی به موقع و اقدام سریع و موثر در رفع و پیشگیری از بحران است که با راه اندازی سامانه ۱۳۷ و همکاری مردم این امر ممکن خواهد شد.

شهردار شیرین سو ضمن تاکید بر تقویت همکاری های شهروندان و شهرداری، افزود: سامانه دریافت درخواست ها و معضلات شهری با تسهیل در نحوه ارتباط گیری شهروندان با واحدهای مختلف شهرداری موجب تقویت همکاری‌ها می‌شود.

وی و در پایان ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب شرکت مخابرات شهرستان و بخش شیرین سو در راه اندازی سامانه و همچنین همکاری شهروندان در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه انتظار می‌رود شهروندان عزیز بیش از پیش شهرداری را در شناسایی و رفع مشکلات و معضلات و همچنین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاری نمایند.