شهرداریچی‌های دیار هگمتانه به دنبال ذوب کردن مس در سرمای همدان

در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان میزبان مس نوین کرمان است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، تیم فوتبال شهرداری همدان پس از پیروزی شیرین هفته نخست در بندرعباس و برابر شهرداری این شهر در گام دوم باید در همدان برابر مس نوین کرمان به میدان برود.

پیروزی شیرین خارج از خانه در هفته نخست انگیزه و روحیه بالایی به شهرداریچی‌های دیار الوند داده تا بتوانند در اولین دیدار خانگی همدان برای کسب پیروزی به میدان بروند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل با حمایت‌های جانانه مهندس صوفی شهردار ورزش دوست همدان و اعضای شورای اسلامی شهر همدان قدم به این رقابت‌ها گذاشته از اردوی خوب قبل از فصل تا فراهم کردن بهترین شرایط وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان را برای کسب نتیجه در میدان مسابقه پرانگیزه کرده است.

همچنین مدیریت روح الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در کنار پیام حیدری معاونی از جنس ورزش باعث شده تا این تیم بدون کوچکترین مشکل قدم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بگذارد.

وجود یک کادر فنی با دانش و با انگیزه نیز از دیگر نکات مثبت تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل است‌.

تیم فوتبال شهرداری همدان فردا یکشنبه، هفتم دی ماه، در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در دمای زیر صفر همدان باید به مصاف تیم متمول مس نوین کرمان برود.

تیم مس نوین از تیم‌های بسیار خوب و با امکانات لیگ دسته دوم فوتبال کشور است که هزینه‌های زیادی را در این مسابقات انجام داده و به طور قطع از مدعیان این گروه خواهد بود.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

گزارش از: محمدرضا بهرامی صفت