مطالبه مردم روستای طائمه پس از سال‌ها بی‌آبی محقق شد

فرماندار نهاوند، بخشدار مرکزی و مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از اتمام عملیات اجرایی احداث کانال سنگی روستای کفراش بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، ناصری، اظهار کرد: این پروژه که مطالبه به حق مردم روستا و تقاضای شورا و دهیاری بود، توسط بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به طول ۳۷۵ متر در جهت دفع فاضلاب و آبهای سطحی روستا و پسماند فاضلاب شهری نهاوند که از این مسیل عبور می کند، احداث شد و در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی رسما افتتاح می شود.

فرماندار نهاوند، افزود: این اقدامات حاصل نگاه ویژه استاندار و مدیرکل بنیاد مسکن استان به روستاهای حوزه نهاوند می‌باشد.

وی بیان کرد: این طرح از تعهدات روستاگردی سال گذشته فرماندار و مدیر بنیاد مسکن و از مطالبات چندین ساله مردم روستا کفراش می باشد، که با پیگیری فرماندار محقق شد.

ناصری همچنین در ادامه بازدید از نحوه اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن در نهاوند، گفت: از طریق اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرستان نهاوند برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم و پیگیری فرماندار و بخشدار مرکزی مشکل آب شرب مردم روستای طائمه که از مطالبات به حق بود، پس از سال‌ها بی آبی محقق شد.

گفتنی است این مطالبه مردم از تعهدات روستاگردی سال گذشته فرماندار می‌باشد.