توزیع 75 سبد غذایی در طرح یلدای مهربانی بین نیازمندان همدانی

مدیر موسسه آبشار مهربانی امید گفت: به مناسبت شب یلدا و میلاد حضرت زینت(س) 75 سبد کامل غذایی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مجتبی دی‌آبادی با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت معیشتی حاکم بر جامعه و مشکلاتی که بر اثر ویروس کرونا ایجاد شده است، می‌طلبید که به یاری هم نوعان خود برسیم.
وی ادامه داد: موسسه آبشار مهربانی امید در راستای اهداف خود و بر طبق روال همه ساله خود، در آخرین یلدای قرن، 75 بسته غذایی معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمندان تحت پوشش خود توزیع کرد.
مدیر موسسه آبشار مهربانی امید بیان کرد: این بسته‌ها شامل: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ، ماکارونی، رپ گوجه، پنیر، روغن مایع، چای، قند، شکر، نمک، عدس، لوبیا، لپه، نخود، ترشیجات، کنسرو لوبیا، تخمه آفتابگردان، کشمش و نخودچی، انار، پرتقال، کدو و… بود.
وی اضافه کرد: ارزش مادی هر سبد به میزان 800 هزار تومان بود که در مجموع مبلغ 600میلیون ریال هزینه شد که تمام این هزینه‌ها را خیرین تأمین کردند و همکاران ما در موسسه به عنوان خادمان خانواده‌های نیازمند، صرفاً وظیفه جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها را بر عهده داشتند.
دی‌آبادی تصریح کرد: همچنین تعداد 7 بسته کودکانه شامل کیک و تنقلات نیز در بین ایتام توزیع شد.
وی افزود: در سال 99 تا کنون جمعاً 350 بسته غذایی در بین خانواده‎‌های تحت پوشش توزیع شده است که مرحله بعدی نیز در آستانه سال نو انجام خواهد شد.
مدیر موسسه آبشار مهربانی امید با اشاره به دیگر فعالیت‌های این موسسه، گفت: در سال 99 علاوه بر بسته‌های غذایی، 8 مورد کمک هزینه درمان، 3 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، 2 مورد کمک هزینه سیسمونی کودک،87 بسته کامل لوازم التحریر، یک مورد کمک هزینه تعمیر منزل و ساخت حمام و… توسط خیرین این موسسه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: این موسسه 5 سال از عمر فعالیتش می‎گذرد و خیرین گرامی می‌توانند هدایا و نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6037691990374357 بنام موسسه آبشار مهربانی امید واریز نمایند.