نظارت اتحادیه‌های صنفی در همدان بیشتر شود

فرماندار همدان گفت: اتحادیه های صنفی بر اجرای پروتکلها و محدودیتها در واحدهای ذیربط بیشتر نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمدعلی محمدی در ستاد مقابله و مدیریت کرونا شهرستان همدان با قدردانی از همراهی شایسته مردم و اصناف در رعایت الزامات و محدودیتهای کرونایی، اظهار کرد: اتحادیه‌های صنفی بر اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در واحدهای ذیربط بیشتر نظارت کنند.

فرماندار همدان با اشاره به محدودیت فعالیت واحدهای صنفی گروههای شغلی 2 و 3 و4 از ساعت 18 روزهای 29 و 30 آذرماه افزود: تشدید محدودیتها به مناسبت شب یلدا با هدف کاهش تردد و قطع زنجیره شیوع ویروس مورد تاکید قرار گرفته که امیدواریم مردم به این مهم توجه و همراهی نمایند.

وی با بیان اینکه آرامستان باغ بهشت همدان از جمله اماکن آلوده و پرخطر ویروس کرونا محسوب می شود، عنوان کرد: ضمن استمرار ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به باغ بهشت انتظار داریم تعداد بسیار محدودی خانواده متوفی را همراهی کنند و در این مکان پرخطر شاهد ازدحام و تجمع نباشیم.

محمدی از رفع مشکل ترافیک تقاطع بلوار آیت الله نجفی خبرداد و اگفت: بسته بودن یک مسیر از پل شهید قهاری همزمان با استقرار اکیپ راهور جهت کنترل ترددها در این نقطه و مسدود کردن ورودی خیابان ستاره باعث ایجاد مشکلات جدی در تردد شهروندان و سایر خودروهای عبوری شده بود که اقدام لازم در این خصوص انجام شد.

فرماندار همدان اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی را در راستای پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس بسیار اساسی و مهم دانست و تصریح کرد: با تمام توان برای اجرای هر چه مطلوب تر این طرح پای کار هستیم و از ظرفیت سایر ادارات نیز در این خصوص استفاده می کنیم.

فرماندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه را در پیش رو داریم که تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد تا با همراهی مردم و هیتهای حسینی بر اساس پروتکلها و محدودیتهای تعیین شده مراسم سوگواری این ایام را بنحوی برگزار کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.