کشف جسد ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده در تویسرکان گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس استان در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، جسد سه عضو دیگر این خانواده کشف شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سرهنگ رضا زارعی، اظهار کرد: به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن نمودن ابعاد حادثه و پیدا کردن انها آغاز که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان افزود: تیم های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورداشاره شناسایی و کشف کردند.

وی در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل میشود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می کند.

زارعی بیان کرد: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، گفت: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده ادامه دارد و به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات؛ نتیجه پرونده اطلاع رسانی خواهد شد .

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به مهم و حساس بودن پرونده انتظار داریم از پخش شایعات و گمانه زنی های غیر واقعی خودداری شود تا پلیس هر چه سریعتر ابعاد و زوایای پنهان این پرونده را روشن نماید.