تعامل، لازمه موفقیت سمن‌های ملایر در راستای مبارزه با مواد مخدر است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر همکاری، تعامل، تلاش و پشتکار را لازمه موفقیت سمن‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه آن دانست.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سومین جلسه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی با حضور موسسین و دبیران سازمانهای مردم نهاد اداره ورزش و جوانان که در حوزه های فوق فعالیت می کنند به ریاست سرپرست اداره ورزش و جوانان در دفتر ریاست این اداره برگزار شد.
سپهری، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی باید با بهره گیری از تمام ظرفیتها و امکانات موجود در جهت بازدارندگی آنها در بین خانواده ها, جوانان و عموم مردم استفاده کرد و با همکاری و تعامل متقابل همراه با تلاش و پشتکار در این راه سخت و دشوار از هیچ تلاشی مضایقه نکرد تا به نتیجه مطلوب و ارزشمندی رسید.

وی در ادامه افزود: ارائه طرحهای کارشناسی شده و کارآمد و راهکارهای مناسب و مطلوب توسط شما موسسین و دبیران سازمانهای مردم نهاد در جهت عبور از شرایط بحرانی این راه سخت و دشوار بسیار مهم و الزامی است.

سپهری بیان کرد: با مطالعه و پژوهش درزمینه مواد مخدر و نحوه مبارزه با آن، از راه علمی می توان قدم‌های مثبتی را در اجرای برنامه هایی چون برگزاری کارگاههای آموزشی مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیر از کرونا ویروس, فرهنگ سازی ورزش در سبد خانواده و در بین جوانان و عموم مردم و آگاه‌سازی جوانان و خانواده ها در خصوص مضرات زیان‌بار و خانمان‌سوز اعتیاد و مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی با ارائه مشاوره های تخصصی برداشت که میتوان در آینده از بازتاب مثبت آن بهره گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان همکاری، همفکری و ارتباط بیش از پیش سازمانهای مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی با یکدیگر و اداره ورزش و جوانان را خواستار شد .

گفتنی است؛ حاضرین در جلسه هر کدام به بیان عملکرد و فعالیتهای فرهنگی آموزشی, ارائه طرحها و راهکارهای نو و سازنده، مشکلات و مسائل و موانع موجود در سد راه فعالیت آنها و چالشهای پیش رو ی این سازمانها در سطح شهرستان و بخشهای تابعه پرداختند.

همچنین آنها خواستار همکاری و پیگیری مسئول اداره ورزش و جوانان و امور جوانان آن در استای اجرایی کردن طرحها و راهکارهای ارائه شده و رفع مسائل و مشکلات و موانع و چالشهای مورد نظر شدند.

همکاری متقابل سمنهای حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی و اداره ورزش و جوانان، تلاش برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی به صورت آنلاین در زمینه های فوق، تلاش برای فعالیت بیش از پیش سمنها و ارتباط بیشتر با اداره ورزش و جوانان و ارائه گزارش فعالیت‌های مربوطه به صورت ماهیانه از مهمترین مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید.

در پایان به پاس قدر دانی از تلاشها و فعالیتهای این سمنها در راه مبارزه با مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی با اهداء لوح سپاس از سوی اداره ورزش و جوانان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.