اقدامات پژوهشی مطلوبی در حوزه کسب‌و‌کار روستایی صورت گرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه در حوزه کسب و کار روستایی اقدامات پژوهشی خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: قطار شهری امروز حاصل تلاش و کار پژوهشی در سالهای گذشته است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، پورمجاهد در جلسه تقدیر از همکاران پژوهشگر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ضمن تشکر از اقدامات پژوهشی همکاران این اداره کل به ویژه در حوزه اقتصادی و تدوین کتاب سیمای اقتصادی استان همدان اظهار کرد: پژوهش می بایست در دستگاه‌های اجرایی استان نهادینه شود و تنها به گرامیداشت روز پژوهش اکتفا نکنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: پژوهش استفاده بهینه از امکانات، مستند سازی درست، اشاره علمی به موضوعات و شناخت عمیق مسأله است.

وی با بیان اینکه در حوزه کسب و کار روستایی اقدامات پژوهشی خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: قطار شهری امروز حاصل تلاش و کار پژوهشی در سالهای گذشته است.

محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ضمن تشکر از مهندس پورمجاهد که همواره با راهنمایی‌های اثربخش در حوزه اقتصادی این اداره کل را یاری می نماید، گفت: پژوهشگران به واقع خبرگران علمی هستند و تلاش می شود تا از ظرفیت های آنان در بهبود امور استفاده شود.

وی ادامه داد: طبق سنت هر ساله هفته پژوهش را گرامی میداریم و فعالیت های پژوهشی و علمی چه در داخل و چه در خارج سازمان توسط پژوهشگران این اداره کل صورت می‌گیرد.

محمودی ادامه داد: هسته پژوهش در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان با هدف ارائه مقالات و طرح های پژوهشی به نهادهای علمی و انجام امور پژوهشی کاربردی با حضور همکاران علاقمند و متخصص تشکیل شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بیان کرد: تشکیل کمیته پایش هسته پژوهش و استفاده از دانش ضمنی بازنشستگان در کمیته پژوهش از جمله ابتکارات این اداره کل می باشد.

وی گفت: در این اداره کل کارگروه های مختلفی جهت استفاده از ظرفیت کلیه همکاران و رفع خلاهای اقتصادی تشکیل می گردد.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی مختلفی تاکنون توسط هسته پژوهش این اداره کل برگزار گردیده است.