۹۵ درصد متوفیان کرونا در استان بیش از ۴۵ سال سن داشتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۹۵ درصد متوفیان کرونا در این استان در گروه‌های سنی ۴۵ سال به بالا قرار دارند و در شب یلدا و برگزاری دورهمی های خانوادگی، بزرگترهای فامیل(پدر و مادرها، پدر بزرگ و مادربزرگ ها) به عنوان گروه های پرخطر در معرض ابتلا به این ویروس هستند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، رشید حیدری مقدم، اظهار کرد: در این استان تاکنون ۹ هزار و ۵۵۸ مورد قطعی مثبت کرونا در بیماران بستری و ۱۶ هزار و ۲۰۴ مورد در بیماران سرپایی ثبت شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۶۵ بیمار سرپایی مثبت نیز شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: ۹۵ درصد متوفیان کرونا در این استان در گروه‌های سنی ۴۵ سال به بالا قرار دارند و در شب یلدا و برگزاری دورهمی های خانوادگی، بزرگترهای فامیل(پدر و مادرها، پدر بزرگ و مادربزرگ ها) به عنوان گروه های پرخطر در معرض ابتلا به این ویروس هستند.

وی در پایان با بیان اینکه، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۴۸۰ نفر کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: متوفیان ناشی از ویروس کرونا از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به یک هزار و ۳۴۴ نفر رسیده است.