صدور بیش از ۹۰۰ پروانه فعالیت برای رانندگان خودروهای باری

شهردار شیرین سو از ثبت بیش از ۹۰۰ پرونده سوخت خودروهای باری بنزینی و دیزلی در شهرداری شیرین‌سو خبر داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید مصطفی موسوی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۹۰۰ پرونده سوخت وانت بارهای بنزینی و دیزلی در سامانه سوخت ثبت شده است.

شهردار شیرین سو با اشاره به نحوه ارائه سوخت تشویقی به وانت بارها افزود: پس از تایید شهرداری و دریافت شماره حساب بانکی، هزینه سهمیه افزایشی بنزین به حساب دارندگان پروانه فعالیت واریز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال گذشته و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از تجمع افراد، نوبت دهی به افراد متقاضی به صورت تلفنی و غیرحضوری انجام می‌شود.

شهردار شیرین سو با تاکید به اهمیت حذف بروکراسی اداری و تشکیل پرونده در کوتاهترین زمان بیان کرد: مبنای کار همکاران بنده در شهرداری شیرین سو انجام دقیق خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است لذا پرونده های ارجاعی از سوی دفاتر پیشخوان در کوتاهترین زمان ممکن تشکیل و در سامانه سوخت ثبت می گردد.

موسوی در ادامه با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل دفتر فنی استانداری همدان در این خصوص ادامه داد: تمامی پرونده ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تشکیل و تمامی پروانه ها بر اساس ضوابط حاکم صادر می شود.

وی ضمن اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان و استان گفت: طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا باید تمامی خدمات شهرداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت پذیرد و از تجمع افراد جلوگیری گردد که بر همین اساس در محل ثبت نام نیز تغییراتی را ایجاد نموده و در راستای حفظ سلامتی متقاضیان و کارکنان شهرداری، فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم.

شهردار شیرین سو با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مراجعه‌کنندگان شهرداری افزود: ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع حق مسلم مراجعین محترم می‌باشد و همکاران بنده تمام تلاش خود را برای جلب رضایت آنان به کار می‌گیرند.

موسوی در پایان از تمامی رانندگان وانت بارهایی که تاکنون برای دریافت سوخت تشویقی اقدام نکرده اند درخواست کرد: جهت تشکیل پرونده و اخذ پروانه فعالیت با واحد حمل و نقل شهرداری تماس بگیرند و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی به دفاتر پیشخوان دولت سطح شهر شیرین سو مراجعه نمایند.