تهیه کلیپ آموزشی کرونا ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان در همدان

کلیپ آموزشی ویروس کرونا ویژه ناشنوایان توسط هیات ورزش‌های ناشنوایان استان همدان و با همکاری راحله وکیلی پرستار بالینی بخش کرونا تهیه و تدوین شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، میلاد وجدانی دبیر این هیات ورزشی با اشاره به ساخت کلیپ آموزشی در خصوص مسائل بهداشتی و علائم ویروس کرونا ویژه ناشنوایان اظهار کرد: کلیپ آموزشی در خصوص بیماری کرونا با همکاری راحله وکیلی پرستار بالینی بخش کرونا در این هیات تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ارتباطی افراد با آسیب شنوایی، تهیه کلیپ آموزشی ویروس کرونا به منظور تعامل موثر با ناشنوایان می تواند گام موثری در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری برای این گروه باشد.

علی زیوری، رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توجه به تمامی اقشار جامعه و نوع نیازشان در دریافت خدمات و آموزش، تدوین پروتکال های آموزشی و بهداشتی برای گروه‌های مختلف، افراد با نیاز ویژه، نباید مورد غفلت قرار گیرد.

زیوری با بیان اینکه این فیلم آموزشی شامل نکات کاربردی اعم از علائم یابی، بیمار یابی، نحوه ی پیشگیری از کرونا، نحوه صحیح استفاده از ماسک و شستشوی اصولی دست ها تدوین شده است، گفت: بزودی کلیپ تهیه شده در صفحات رسمی فدراسیون ورزش های ناشنوایان قرار می گیرد.

راحله وکیلی پرستار بالینی بخش کرونا در پایان ابراز امیدواری کرد: با چنین گام هایی درخصوص ایجاد زمینه آموزش و رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا به پایان برسد.