کشف 5 تن شيره تقلبی در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير، از کشف 5 تن شيره غير بهداشتي در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ محمد باقر سلگي، در تشریح اين خبر، بيان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش شيره تقلبي و غیر بهداشتی توسط فردي در يکي از روستاهاي تابعه شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام اکيپي مشترک از ماموران شبکه بهداشت و درمان و با حضور ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در بازرسي از اين مکان، تعدادي گالن و ظروف بسته بندي، یک تن و 320 کیلوگرم شکر و 5 تن شيره تقلبي و غیر بهداشتی که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با تاکید بر لزوم رعايت مجوز هاي بهداشتي و قانوني به منظور تهيه مواد غذایي در شرايطي که بهداشت از هر زمان ديگر مي بايست بيشتر و دقيق تر رعايت شود، گفت: با تشکيل پرونده قضائي اين واحد صنفي پلمپ شد.

دستگيري 2 سارق در ملاير

سرهنگ سلگی در ادامه با اشاره به دستگیری دو سارق در ملایر، افزود: ماموران پاسگاه انوج شهرستان ملایر حين گشت زني به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک شدند.

وی بیان کرد: راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که با بکارگیری شگردهای پلیسی، این وسیله تقلیه متوقف و 2 نفر دستگير شدند.

اين مقام مسئول بيان داشت: با انجام تحقيقات فني و تخصصي مشخص شد، متهمان سابقه دار و در صدد سرقت از يک منزل بودند که توسط ماموران اين پاسگاه شناسایي و دستگير شدند.

سرهنگ سلگي افزود: متهمان در تحقيقات به عمل آمده، به 2 فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه بر حضور موثر گشت هاي انتظامي و توسعه اجراي طرح هاي پيشگيرانه به منظور جلوگيري از وقوع انواع سرقت ها، تاکيد کرد.