جشنواره شهروند برگزیده در همدان کلید خورد

شهردار همدان گفت: سومین جشنواره شهروند برگزیده با هدف شناسايي، معرفي و تشويق شهروندان برگزيده در ابعاد و حوزه‌هاي مختلف با شعار “همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر” برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، عباس صوفی اظهار کرد: شهروندان برگزیده سرمایه های توانمند در كمك به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در جشنواره شهروندان برگزیده از فردا 15 آذرماه کلید می خورد، افزود: دبيرخانه جشنواره شهروند برگزيده در مرکز همایش های قرآنی مستقر شده و اميد است اين جشنواره نسبت به 2 دوره قبل پربارتر برگزار شود.

رییس جشنواره شهروند برگزیده همدان ادامه داد: شهروندان برگزیده، الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها در برنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است.

صوفی تاكید كرد: مقوله فرهنگ پارامتر مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب این معیارها برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دراين جشنواره شهرونداني اخلاق ‌مدار، قانون ‌مدار، كوشا، مسئوليت ‌پذير و خلاق، شناسايي مي شوند كه با الگوسازي آنان در جامعه زمينه براي ارتقاي آموزش‌هاي شهروندي فراهم شود.