«گره آخر» در ملایر بر روی صحنه رفت

گروه فرهنگ و هنر: «گره آخر» در ملایر بر روی صحنه رفت.       به گزارش “فردای همدان”، نمایش «گره آخر» کارگردانی شیرین حبیبیان و با نویسندگی بهنام میرزایی از دیروز در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفته است به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، کارگردان […]

گروه فرهنگ و هنر: «گره آخر» در ملایر بر روی صحنه رفت.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، نمایش «گره آخر» کارگردانی شیرین حبیبیان و با نویسندگی بهنام میرزایی از دیروز در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفته است به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، کارگردان نمایش «گره آخر» اظهار کرد: برای اجرای نمایش از ٢٣ خردادماه تا ١٧ مردادماه امسال در مرکز آموزش هنر  تمرین کردیم و این نمایشنامه پس از مراحل بازخوانی و بازبینی برای اجرای صحنه‌ای به تأیید رسید.

 

شیرین حبیبیان با بیان اینکه خود را برای حضور و رقابت در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان که شهریورماه در ملایر برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم، افزود: نمایش «گره آخر» داستان ازدواجی در خانواده‌ای کرد است که در زمان دفاع مقدس اتفاق می‌افتد. هفت روز ازدواج کوهسار و کویار می‌گذرد که کوهسار به جنگ می‌رود و به اسارت درمی‌آید.

 

وی ادامه داد: کوهسار هفت سال اسارت را تحمل می‌کند، در این مدت کویار با خیال کوهسار زندگی می‌کند و کاک رستم و دایه هم از خیالی شدن کویار غصه‌دار هستند و …

 

حبیبیان گفت: در این نمایش، محمود محمودی در نقش کاک رستم، محمد ملیحی در نقش دایه خاور، مرجان آقانوری در نقش کویار و سیدمحمد حسینی در نقش کوهسار ایفای نقش می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: این نمایش تا ٢٥ مردادماه هر روز در ٢ سانس از ساعت١٧:٣٠ تا ١٨:٣٠ و ١٨:٣٠ تا ١٩:٣٠در سالن مرکز آموزش هنر واقع در بلوار ١٥ خردادماه به صورت رایگان اجرای عمومی دارد.