کشف ۱۴ تن نهاده‌ کشاورزی و دامی احتکار شده در اسدآباد

کشف ۱۴ تن کود شیمیایی و سبوس دامی احتکار شده، دستگیری ۲۸ سارق و پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف عناوین اخبار انتظامی شهرستان اسدآباد است.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۴ تن کود شیمیایی و سبوس دامی احتکار شده در نتیجه بازرسی یک انبار در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار سلمان امیری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اسدآباد در انباری اقدام به احتکار نهاده‌های دامی و کشاورزی کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد به اتفاق نمایندگان ادارت صنعت معدن و تجارت در بازرسی از این انبار، دو تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع کودشیمیایی و ۱۲ تن سبوس دامی احتکار شده را کشف کردند و این انبار نیز پلمب شد.

سردار امیری بیان کرد: ارزش محموله احتکاری کشف شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵ فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۳ سارق و کشف پنج فقره انواع سرقت طی دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۱۳ سارق دستگیر و پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو وانت پیکان، موتورسیکلت، معابر و اماکن خصوصی کشف شد.

سرهنگ یاری در ادامه از دستگیری ۱۵ متهم دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در این مدت خبر داد و اظهار کرد: در خلال اجرای طرح‌های انتظامی علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، شش دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از پلمب ۱۵و احد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در راستای ارتقا سلامت اجتماعی و اجرای طرح نظارت و کنترل بر اصناف و همچنین با توجه به محدودیت‌های اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا، پلیس امنیت عمومی شهرستان اسدآباد به اتفاق اکیپ نظارتی ستاد از ۸۰ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر تذکر و اخطار به ۵۰ واحد صنفی سهل انگار، تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم اجرای دستورالعمل‌های طرح محدودیت و همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر