زنجیره ویروس کرونا باید در سطح خانواده‌ها و جامعه قطع شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: باید زنجیره این ویروس در سطح خانواده‌ها و جامعه قطع شود؛ چون طبق بررسی‌ها بیشتر مبتلاها از دورهمی و تجمع‌های خانوادگی بوده است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: شهرستان نهاوند به ۲۰ منطقه تقسیم شده که در هر منطقه یک نماینده از شبکه بهداشت، یک نماینده از بسیج وسپاه و یک نماینده نیز از سازمان تبلیغات (روحانیون) در سه تیم روزانه با هدف (حمایت، نظارت و مراقبت) به مراکز و منازل برای بررسی مراجعه خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مبنای اصلی اجرای طرح بر این است که افراد مبتلا و مثبت کرونا در خانه‌ها را شناسایی کنیم و تا بهبودی کامل روزانه مورد کنترل قرار گیرند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم که با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک کمک کنند تا بتوانیم از پیشرفت این ویروس جلوگیری کنیم.

مختاری بیان کرد: باید زنجیره این ویروس در سطح خانواده‌ها و جامعه قطع شود؛ چون طبق بررسی‌ها بیشتر مبتلاها از دورهمی و تجمع‌های خانوادگی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه، محوریت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خانواده می‌باشد، در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای بحران کرونا بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در جهت مقابله با این ویروس به میدان آمدند. در این طرح بسیجیان به صورت خودجوش شرکت می‌کنند.