«طرح شهید سلیمانی» در نهاوند به‌صورت محله به محله اجرایی می‌شود

طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و در گام بعدی مقابله با بیماری کووید- ۱۹ در شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار “پایگاه خبری فردای همدان”، ناصری اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس به دنبال نتایجی مانند رهگیری و رصد فعال از افراد و خانواده‌هایی است که مبتلا شده‌اند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه این طرح مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین به‌صورت ملی در سطح کشور کلید خورده است، افزود: با استفاده از ظرفیت «برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت» و با مشارکت بسیج و مراکز بهداشت و درمان و سایر سازمان‌های مردمی و خیرین، به‌صورت محله به محله و همچنین در روستاها اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح بیش از یک هزار و 200 نفر از نیروهای بسیج و سپاه، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری و دهیاران در کنار مردم در حال فعالیت می باشند.

ناصری با بیان اینکه تا بحال مردم کمک و همراه مسئولین بوده‌اند، گفت: از همراهی اصناف، صنعت معدن و تجارت، روسای اتحادیه‌ها که در این بحران به میدان آمده و انصافا یاریگر مسئولین و مجموعه شهرستان بودند تقدیر و تشکر می‌نمایم‌.

فرماندار نهاوند ادامه داد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها با هر توانی در راستای تامین سلامت مردم و همچنین همکاری با کادر درمان گام بردارند تا مردم شهرستان کمتر آسیب ببینند تا از این بحران به سلامتی عبور کنیم.