ورود اولین محموله پتروشیمی به همدان/به زودی افتتاح پتروشیمی همدان

استاندار همدان در این جلسه گفت: جذب اعتبارات ملی در اولویت کار مدیران باشد و با وزارتخانه ها تعامل لازم انجام شود تا اعتبارات بیشتری جذب شود.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، در جلسه بررسی مهمترین پروژه های شهر همدان با حضور مهندس شاهرخی استاندار همدان، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و مدیران استانی مهمترین پروژه های شهر همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار همدان در این جلسه گفت: جذب اعتبارات ملی در اولویت کار مدیران باشد و با وزارتخانه ها تعامل لازم انجام شود تا اعتبارات بیشتری جذب شود.

شاهرخی اظهار کرد: روند اجرای پروژه های شهر همدان باید تسریع یابد و برای پروژه های روز شمار در نظر گرفته شود.

استاندار همدان افزود: اولین محموله پتروشیمی وارد همدان شد و به زودی پتروشیمی همدان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با همکاری و تعامل خوب نمایندگان و مدیران استان کارهای بزرگی در شهر همدان در حال انجام است.

همدان باید پایلوت پارک علم و فن آوری کشور شود
 
دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه این جلسه بر تسریع در روند اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: مدیران در جهت جذب اعتبارات ملی با هدف تسریع در روند اجرای پروژه ها اقدام کنند و ارتباط بیشتری با مرکز داشته باشند.

حاجی بابایی عنوان کرد: همدان در حوزه پارک علم و فن آوری ظرفیت زیادی دارد و باید در این حوزه پایلوت کشوری شود.
گفتنی است؛ در این جلسه پروژه های شهر همدان از جمله پارک علم و فناوری، پتروشیمی همدان، قطار شهری، بیمارستان 272 تخت خوابی، مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی، پالایشگاه همدان، موزه میدان امام، دانشکده گیاهان دارویی، گاوداری، لاین بوقلمون و چند طرح تولیدی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.