ادارات، قانون یک سوم کارکنان در شهرهای قرمز را رعایت کنند

استاندار همدان با بیان اینکه آغاز اجرای طرح محدودیت ها در استان همدان موفقیت آمیز و با همکاری خوب مردم همراه بوده است، گفت: ادارات، قانون یک سوم کارکنان در شهرهای قرمز را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان به ریاست استاندار همدان و با حضور حضرت آیت اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران با هدف اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در استان برگزار شد.

سعید شاهرخی در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یادگار ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی و امام راحل است و در همه سالهای اخیر از سازندگی تا دفاع از مرزها، بسیج نقش آفرین بوده است.

استاندار همدان افزود: تلاش مدیران استانی و شهرستانی و فرمانداری در اجرای طرح جدید محدودیت ها قابل تقدیر است و این طرح به خوبی در استان همدان در حال اجراست.

وی بیان کرد: طرح جدید محدودیت ها به مدت دو هفته با تمام توان اجرا خواهد شد و همکاری همه مجموعه ها می تواند به اجرای خوب طرح کمک کند و باید همراهی مردم را داشته باشیم.

شاهرخی ادامه داد: برگزاری مراسم عزا و عروسی و حتی جلسات اداری غیرضروری ممنوع است و محدودیت های ترافیکی به صورت جدی اجرا شود.

استاندار همدان عنوان کرد: طرح سردار سلیمانی برای مبارزه با کرونا به صورت محله محور و با مشارکت سپاه انصارالحسین (ع)، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی بسیج برگزار می شود.