همدان قهرمان مسابقات کشتی جوانان و نوجوانان انتخابی استان

گروه ورزش: مسابقات کشتی آزاد جوانان و نوجوانان و فرنگی نوجوانان روز پنج شنبه در سالن 6000 نفری انقلاب در همدان برگزار شد.         به گزارش”فردای همدان”، در این مسابقات که تحت عنوان یادواره شهید داوود بهراملو در سه رشته جوانان آزاد ، جوانان فرنگی و نوجوانان فرنگی برگزار گردید تیم شهرستان […]

گروه ورزش: مسابقات کشتی آزاد جوانان و نوجوانان و فرنگی نوجوانان روز پنج شنبه در سالن 6000 نفری انقلاب در همدان برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش”فردای همدان”، در این مسابقات که تحت عنوان یادواره شهید داوود بهراملو در سه رشته جوانان آزاد ، جوانان فرنگی و نوجوانان فرنگی برگزار گردید تیم شهرستان همدان در هر سه رشته به مقام نخست رسید که نتایج کامل آن به شرح ذیل می باشد .
در بخش فرنگی نوجوانان تیم همدان A با مجموع 89 امتیاز قهرمان قسمت تیمی شد . اسدآباد با کسب 56 امتیاز مقام نایب قهرمانی تیمی را کسب کرد و تیم رزن با کسب 54 امتیاز و رقابت نزدیک با اسدآباد در جایگاه سوم قرار گرفت .
در وزن 42 کیلوگرم حسین عبدالرضائی از تویسرکان به مقام نخست ، محمد مهدی عزیز محمدی از رزن به مقام دوم و حسین مرشدی از اسدآباد به مقام سوم رسید .
در 46 کیلوگرم مهران ابراهیمی از تیم همدان A اول شد و مدال طلا گرفت ، رضا ترک از تیم همدان B نایب قهرمان شد و محمد حسین عزیز محمدی از شهرستان رزن بر سکوی سوم مسابقات قرار گرفت .
در 50 کیلوگرم مهدی شیری از تیم همدان B به مقام نخست و مدال طلا رسید ، حسین شفیعی از اسدآباد دوم شد و حسین نادری از رزن در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز اکتفا کرد .
در 54 کیلوگرم علیرضا زارعی از تیم همدان B سایر رقبای خود را شکست داد و قهرمان شد . بهنام قنبری از اسدآباد به مقام دوم رسید و عرفان زرین مطلق از تیم همدان A به مدال برنز و مقام سوم رسید .
در 58 کیلوگرم محمد مهدی اصغری از بهار در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا را نصیب خود کرد . عرفان عمادی از همدان A با شکست در فینال به مقام دوم رسید و سجاد اسماعیلی از رزن به مقام سوم رسید .
در 63 کیلوگرم احمد خان میرزائی از تویسرکان بالاتر از حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد ، آرمین احمدیان از اسدآباد نایب قهرمان شد و حسین قاسمی نماینده تیم همدان A به مدال برنز رسید .
در 69 کیلوگرم کامیار اسدی از همدان A پیروز مسابقات بود و مدال طلا گرفت و علی اسدی از اسدآباد در رده دوم قرار گرفت .
در 76 کیلوگرم پوریا حاج میرزائی از همدان A اول شد و مدال طلا گرفت ، عرفان احمدلو نماینده بهار نایب قهرمان شد و مدال نقره گرفت و پوریا بیات از تویسرکان به مقام سوم رسید و مدال برنز را به گردن آویخت .
در 85 کیلوگرم علی شیخی از همدان A مدال طلا را از آن خود کرد . علی اکبر سجینی از رزن در فینال مغلوب شد و نایب قهرمان مسابقات شد و امیر مهدی ذوالفقاری از بهار در جایگاه سوم قرار گرفت .
در 100 کیلوگرم محمد رضا اصغری از همدان A قهرمان شد و محمد رضا بازلی از فامنین مدال نقره را برای شهرستان خود به ارمغان آورد و امیر حسین زمان زاده از کبودرآهنگ به مدال برنز رسید .
در بخش آزاد جوانان باز هم تیم همدان Aبا 67 امتیاز به مقام نخست رسید . نهاوند در رقابتی فوق العاده نزدیک با ملایر با کسب 59 امتیاز نایب قهرمان شد و ملایر با کسب 58 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از نهاوند به مقام سومی رسید .
در 50 کیلوگرم در فینالی حساس میلاد عبدی از تیم همدان Bامین طاهرلو از تیم همدانA را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و امین طاهرلو دوم شد ؛ همچنین یونس کمیش علی آبادی از نهاوند در رده بندی حریف کبودرآهنگی خود را شکست داد و سوم شد .
در 55 کیلوگرم سعید انوری از تیم همدانA قهرمان شد و محمد جواد غلامی از تیم ملایر به مقام دوم رسید . همچنین حمیدرضا بیگلری از نهاوند توانست در رده بندی به مقام سوم و مدال برنز برسد .
در 60 کیلوگرم مجتبی غلامی از نهاوند قهرمان شد و به مدال طلا رسید . علیرضا هاشمی نماینده تیم ملایر نایب قهرمان شد و مجتبی عبدالمالکی از تویسرکان به مقام سوم بسنده کرد .
در 66 کیلوگرم مهدی سعیدی و سجاد چهاردولی هر دو از ملایر درخشیدند و به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد رضا عبدلی از همدانA به مقام سوم و مدال برنز رسید.
در 74 کیلوگرم در رقابت هایی بسیار حساس و دیدنی امیر غلامی از همدانA توانست از سایر حریفان پیشی گیرد و قهرمان شد . حسن قاسمی کشتی گیر تیم بهار به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید و محمدرضا شاه محمدی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد از تیم همدانC به مقام سومی اکتفا کرد .
در 84 کیلوگرم مهدی بابایی از تویسرکان توانست میان رقبا به برتری برسد و اول شد . علیرضا ابراهیمی از نهاوند به مقام دومی رسید و ساسان جمشیدی از همدانA بر سکوی سوم قرار گرفت .
در 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا کشتی گیر تیم همدانA که دیگر ملی پوش استان نیز هست قهرمان شد . امیر محمد احمدی از اسدآباد به مقام دوم رسید و عباس نادری از نهاوند در رده بندی حریف خود را مغلوب ساخت و سوم شد .
در 120 کیلوگرم فرزاد کولیوند نماینده تویسرکان با عملکرد خوب توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند . مهدی صدری از تیم همدانA دوم شد و رضا کزازی که به عنوان نماینده تیم نهاوند در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام سوم و مدال برنز رسید .
در بخش فرنگی جوانان تیم همدانA برای سومین بار با کسب 66 امتیاز بر سکوی نخست قسمت تیمی ایستاد . تویسرکان با کسب 53 امتیاز به مقام دوم رسید و نهاوند با کسب 42 امتیاز سوم شد .
در 50 کیلوگرم که شرکت کننده های زیادی نداشت احمد مراد علی از تیم همدانA همشهری خود مهران معظمی را که برای تیم همدانB کشتی می گرفت مغلوب ساخت و به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند .
در 55 کیلوگرم محمد حسین عبدالوند از تویسرکان قهرمان شد و مدال طلا گرفت . امیر فرهادی از همدانA دوم شد و ابوالفضل توکلی مقدم از رزن توانست مدال برنز این مسابقات را برای تیمش به ارمغان بیاورد .
در 60 کیلوگرم محمد سبزی عبدی از نهاوند با عملکردی مناسب توانست به مقام نخست برسد و سروش اشترانی از تویسرکان و حسین صدری از تیم همدانA به ترتیب عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند .
در 66 کیلوگرم امیرحسین گروسی از همدانA به مقام قهرمانی رسید و محمد امین سوری از نهاوند دوم شد . علی عظیمی از ملایر نیز به مقام سوم و مدال برنز رسید.
در 74 کیلوگرم محمد خدابخشی از تویسرکان و مهدی ایمانی از اسدآباد به فینال رفتند و محمد خدابخشی به مقام نخست رسید .
در 84 کیلوگرم علی منصوری از همدانA بر سکوی نخست ایستاد . امیر حسین خزایی کشتی گیر تویسرکان نایب قهرمان شد و عارف رضایی از بهار توانست در جایگاه سوم قرار گیرد و برنز گرفت .
در 96 کیلوگرم مهرداد رنگچیان از همدانA با ارائه کشتی های زیبا از سایر رقیبان خود پیشی گرفت و قهرمان شد . محمدرضا عبدالمالکی از تویسرکان در جایگاه دوم قرار گرفت و امید عین قلائی از نهاوند به مقام سوم قناعت کرد .
در 120 کیلوگرم محمد سروش رنجبر از تیم همدانB که در تورنمنت اسپانیا برای همدان افتخار آفرینی کرده بود توانست به مقام قهرمانی برسد . حمیدرضا قربانپور از همدانA نایب قهرمان شد و مصطفی نوابی از نهاوند در جایگاه سوم قرار گرفت .
از نکات قابل توجه این مسابقات این بود که مثل سال های قبل این مسابقات با استقبال فراوان تماشاچیان رو به رو شده بود که نشانگر علاقه زیاد جوانان استان به ورزش کشتی می باشد .
همچنین لازم به ذکر است که طبق نحوه عملکرد فدراسیون کشتی ، نفرات اول تا سوم هر وزنی در این مسابقات به اردو های تمرینی فرستاده می شوند و پس از انجام تمرینات مختلف و شناسایی نفرات برتر تیم همدان برای مسابقات قهرمانی کشور از میان آن نفرات برگزیده می شود و به مانند قبل نیست که مسابقات انتخابی استان تنها ملاک تعیین تیم استان باشد .
همچنین به دعوت هیئت کشتی استان ، پدر شهید داوود بهراملو به عنوان مهمان و زینت بخش مسابقات در سالن حضور پیدا کرد و جلال صابریون پس از صحبت در زمینه ارزش شهدا و اهمیت زنده نگاه داشتن یاد آنها ، ضمن اعطای لوح تقدیر به پدر شهید داوود بهراملو ، مراسم تجلیل از وی را به همراه خانواده کشتی استان به عمل آورد .