مردم با رعایت دستورالعمل‌ها از کادر بهداشت و درمان قدردانی کنند

استاندار همدان گفت: مردم با رعایت دستورالعمل‌ها از کادر بهداشت و درمان قدردانی کنند و آنها را کمک کنند.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سعید شاهرخی در مراسم تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت استان همدان، با بیان اینکه، تمام ملت ایران از صمیم قلب قدردان کادر پرتلاش بهداشت و درمان است،اظهار کرد: اقدام انقلابی کار بهداشت و درمان در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه، مردم با رعایت دستورالعمل‌ها از کادر بهداشت و درمان قدردانی کنند و آنها را کمک کنند، افزود: مدافعان سلامت، همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که جانانه برای خدمت به مردم ایران عزیز در میدان خدمت هستند.

ویب در ادامه بیان کرد: یاد و خاطره همه شهدای سرفراز و گرانقدر مدافعان سلامت به‌ویژه سیده‌ زهرا موسوی و گلنار قیامتی را گرامی می‌داریم.

شاهرخی گفت: به عنوان نماینده عالی دولت، خانواده بزرگ دولت و مردم استان همدان از زحمات کادر بهداشتی و درمانی استان تشکر و سپاس‌گذار ویژه‌ می‌کنیم، مدافعان سلامت قابل تقدیر هستند.

استاندار همدان عنوان کرد: مسئولیت‌پذیری کادر بهداشت و درمان در این فرصتِ خدمت، به بهترین وجه در جامعه به نمایش گذاشته شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه، اقدام و فداکاری کادر درمان نماد عینی جهاد واقعی فی‌سبیل‌الله است، اظهار کرد: مردم استان قدردان زحمات ایثارگرایانه کادر بهداشت و درمان استان هستند.

استاندار همدان ادامه داد: قدردانی از کادر بهداشت و درمان این است که تلاش شود با رعایت نکات بهداشتی ورودی بیمارستان‌ها را کم کنیم.

وی افزود: دولت تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی برای رعایت نکات بهداشتی و همچنین مراعات حال کادر بهداشت و درمان اعمال خواهد کرد.

شاهرخی با بیان اینکه، سیاست دولت در شرایط کرونایی حفظ سلامت و تامین معیشت مردم است، عنوان کرد: ۵۳ درصد از مبتلایان به کرونا مربوطه به دورهمی‌های خانوادگی است و بیش از ۴۰درصد از مبتلایان به کرونا مربوط به اجتماعات غیر‌ضروری است که مردم باید رعایت کنند و خطر را جدی بگیرند.

استاندار همدان ادامه داد: ۹‌ماه است کادر بهداشت و درمان بی‌وقفه حافظ سلامت مردم هستند تا جایی که جان شیرین خود را از دست داده‌ند.

وی بیان کرد: محدودیت‌های شدیدی که برای هفته آینده در نظر گرفته شده در درجه اول بخاطر حفظ سلامت مردم است و انتظار داریم همه مردم در این طرح کمک کنند.