خبرنگاران سراسر کشور می‌توانند با تخفیف از غارعلیصدر بازدید کنند

مدیر عامل شرکت سیاحتی علی‌صدر گفت: همه خبرنگاران رسانه‌های مجوزدار کشوری و فعال در استان‌های مختلف می‌توانند تا پایان سال به همراه خانواده از غارعلی‌صدر با ۵۰ درصد تخفیف بازدید کنند.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ مدیر عامل شرکت سیاحتی علی‌صدر از اجرای دستورالعمل 18 بندی در این مجموعه خبر داد و گفت: همه بازدیدکنندگان موظف به استفاده از ماسک هستند و در سالن انتظار نیز صندلی‌ها با رعایت فاصله اجتماعی چیده شده است.

مهدی مجیدی افزود: بازدیدکنندگان با فاصله زمان‌بندی شده وارد غار شده و هر خانواده داخل یک قایق جای می‌گیرد.

وی با اشاره به کاهش 90 درصدی بازدیدکنندگان از غار علی‌صدر بیان کرد: برای حفظ وضعیت اقتصادی مجموعه و کارکنان شرکت، توافق‌نامه‌هایی با دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف امضا شده تا کارکنان این مجموعه‌ها از تخفیف ویژه برای بازدید از غار و استفاده از مجموعه‌های اقامتی بهره‌مند شوند.

هدیه ویژه برای خبرنگاران سراسر کشور

مدیر عامل شرکت سیاحتی علی‌صدر اعلام کرد: اصحاب رسانه نیز براساس توافق‌نامه انجام شده با خانه مطبوعات شامل این تخفیف می‌شوند و همه خبرنگاران رسانه‌های مجوزدار کشوری و فعال در استان‌های مختلف می‌توانند تا پایان سال به همراه خانواده از غارعلی‌صدر با 50 درصد تخفیف بازدید کنند.

مجیدی گفت: این تخفیف شامل ویلاهای اقامتی مجموعه تفریحی عباس آباد(بام همدان) نیز شده که طبیعت زیبایی را پیش چشم گردشگران به تماشا می‌گذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم