فرصت آماده سازی پاس را نگیریم

سرپرست تیم پاس همدان گفت: انتظار اهتمام ویژه مدیرکل ورزش به تیم پاس در شرایط فعلی داریم چرا که این وضعیت به سود نیست و نمی توان هیچ توقعی از شکل گیری تیمی قدرتمند و مدعی داشت.

میثم ناصرنژاد در گفتگو با خبرنگار فردای همدان اظهار داشت: برای شروع دور جدید تمرینات منتظر تعیین تکلیف از سوی اداره ورزش و جوانان استان هستیم.

سرپرست تیم پاس همدان افزود: هنوز خوابگاه تیم تحویل ما نشده تا نسبت به نحوه اسکان بازیکنان تصمیم گیری کنیم.

وی با بیان اینکه، صولتی معاون پشتیبانی اداره ورزش هم پاسخگو نبود و مشخص نیست چه کسی باید تکلیف اسکان تیم را روشن کند، عنوان کرد: تا شرایط اسکان مشخص نشود دور جدید تمرینات را شروع نمی کنیم.

ناصرنژاد ادامه داد: در نشستی که دو هفته قبل با حضور مسوولان اداره ورزش و هیات فوتبال داشتیم، برای تمرین زمین های دانشگاه آزاد، کارگران و قدس را پیشنهاد داده ایم و منتظر اعلام از سوی دبیر هیات فوتبال هستیم.

سرپرست تیم پاس همدان با اشاره به اینکه قرار ما بر این است که از یکشنبه هفته آینده استارت بزنیم اما هنوز شرایط در استان مهیا نشده است، بیان کرد: مشکل پاس فقط به این مسایل ختم نمی شود.

وی در ادامه گفت: هنوز مدیرعامل حق امضا ندارد و چگونه انتظار داریم قراردادها امضا و بازیکنان جدید تیم رسمیت پیدا کنند.

ناصرنژاد اظهار کرد: دو ماه از دستور استاندار مبنی بر تعیین اعضای هیات مدیره سپری شده و تاکنون با وجود نشست های مختلف، اعضا معرفی نشده اند.

سرپرست تیم پاس همدان افزود: انتظار اهتمام ویژه مدیرکل ورزش به تیم پاس در شرایط فعلی داریم چرا که این وضعیت به سود نیست و نمی توان هیچ توقعی از شکل گیری تیمی قدرتمند و مدعی داشت.

وی در پایان خاطرشان کرد: البته شخص دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیگیر هستند منتهی برخی افراد مسوول همچنان بی توجه به این مسایل و مشکلات، فرصت آماده سازی را از پاس می گیرند.