افتتاح 5 زمین فوتبال محلات در همدان

گروه ورزش: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: امروز همزمان با آغاز لیگ فوتبال محلات 5 زمین فوتبال در دهکده فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در جاده رباط شورین همدان افتتاح شد.       به گزارش “فردای همدان”، امیرحسین اسکندریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز لیگ فوتبال محلات 5 زمین […]

گروه ورزش: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: امروز همزمان با آغاز لیگ فوتبال محلات 5 زمین فوتبال در دهکده فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در جاده رباط شورین همدان افتتاح شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، امیرحسین اسکندریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز لیگ فوتبال محلات 5 زمین فوتبال در دهکده فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در جاده رباط شورین همدان افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه لیگ فوتبال محلات همدان از امروز با حضور 100 تیم در 10 زمین خاکی آغاز شد، افزود: فوتبال محلات سال قبل با سه هزار و 500 نفر در قالب تیم ها، گروه داوری برگزار شد.

وی همچنین با بیان اینکه مدرسه فوتبال شهرداری با بیش از 360 نفر فوتبالیست و علاقمند به رشته فوتبال فعالیت دارد، بیان کرد: باشگاه شهرداری همدان طبق سالهای گذشته با حمایت‌های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در بحث ورزش از جمله همگانی، قهرمانی، محلات و کارکنان فعالیت دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در کنار یکدیگر قرار دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته مدرسه فوتبال شهرداری همدان مدرسه فوتبال نمونه در استان و کشور شد و امسال نیز به دنبال آن هستیم تا با حمایت‌های مسئولین و مدرسین مدرسه فوتبال در استان و کشور برتر باشیم.

وی با بیان اینکه مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری در سال‌های اخیر عملكرد مناسبی داشته، عنوان داشت: مجهز بودن مجموعه ورزشی شهرداری به زمین چمن اختصاصی و فضای مناسب برای فعالیت نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به رشته فوتبال باعث شده تا خانواده‌ها این باشگاه را برای اوقات فراغت فرزندان خود انتخاب كنند.

اسکندریان در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۸۷ كه مدرسه فوتبال در باشگاه شهرداری همدان آغاز شده توانسته در كشف و پرورش استعدادهای فوتبال همدان نقش ایفا كند، گفت: امسال مدرسه فوتبال در رده‌های سنی زیر 10 سال، 11 سال و 12 سال فعالیت خود را با مربی‌ها مجرب انجام می‌دهد.

وی در رابطه با اهداف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: استعدادیابی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد سلامت جسمی و روحی نونهالان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و خانواده ها از جمله اهداف این سازمان است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه این مجموعه در ورزش محلات عملکرد بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: بیش از سه هزار و 500 نفر در ورزش محلات و بیش از دو هزار نفر در ورزش همگانی فعالیت دارند.

اسکندریان در پایان اظهار کرد: همچنین در فوتبال بزرگسالان نیز توانستیم به موفقیت بزرگی دست یابیم که آن صعود تیم فوتبال شهرداری از لیگ دسته سه به لیگ دسته دو کشور بود که این امر باعث افتخار است و امسال نیز قصد داریم و با حفظ کادر فنی قبلی با اقتدار در مسابقات لیگ دو شرکت کنیم.