اینترنت در روستاهای نهاوند ضعیف است

فرماندار نهاوند گفت: اینترنت، در روستاها همراهی نمی‌کند، این مهم مطالبه ما از مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

‍ فرماندار نهاوند گفت: اینترنت، در روستاها همراهی نمی‌کند، این مهم مطالبه ما از مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

به گزارش فردای همدان، ناصری، فرماندار نهاوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر اینکه پیگیری مشکلات آموزش و پروش شهرستان به عنوان یک اولویت بوده و ضروری است اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان استفاده دانش آموزان از آموزش حضوری در مدارس، باید پیگیر رفع نواقص اینترنت بویژه در مناطق روستایی باشیم.

ناصری گفت: دانش‌آموزان از شبکه شاد و فضای مجازی برای تحصیل استفاده می‌کنند ولی دانش آموزان در برخی از مناطق روستایی شهرستان به دلیل سرعت پایین اینترنت تلفن‌همراه و دسترسی سخت به شبکه شاد، باعث شده سهم زیادی از آموزش مجازی نداشته باشند و از این موضوع دائما به ما گلایه دارند.

وی با تماس تلفنی و دعوت از مدیرکل زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه آموزش و پرورش شهرستان خواستار تقویت آنتن‌دهی اینترنت تلفن همراه برای استفاده دانش آموزان از برنامه‌های پیام‌رسان شاد شد.

فرماندار نهاوند در ادامه از پیگیری مجوز احداث مغازه‌های تجاری آموزش و پرورش توسط شهرداری و شورای شهر خبر داد و افزود: این موضوع به خاطر مشکلات بین آموزش و پرورش و شهرداری سال‌هاست بلاتکلیف مانده که امیدواریم با قول مساعد رئیس شورای شهر و مجموعه شهرداری هرچه سریعتر تعیین تکلیف گردد.