کشف ۴١ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان از دستگيري اعضای باند سارقان منزل، ساختمان هاي نيمه کاره و اماکن خصوصي و کشف ۴١ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سردار سلمان امیری در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پی افزايش سرقت منزل در سطح شهر همدان و با پيگيري هاي شبانه روزي كارآگاهان پليس آگاهی استان، یک سارق در این خصوص دستگير و به ١١ فقره سرقت وسايل منزل از قبيل: فرش دستبافت، وسايل تزئيني و قديمي و… با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای پلیسی دو متهم دیگر در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي در بازجویی های فنی و تخصصی به ٣١ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي (مجموعا ۴١ فقره) به ارزش تقريبي ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتراف کردند.

وی در ادامه بیان کرد: با راهنمايی سارقان، چهار خريدار اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و در بازرسي از منازل آنان، اموال متعلق به شاکیان شناسایی و تحويل آنان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان خاطرنشان کرد: پرونده تکمیلی در این خصوص به دادسرا ارسال و سه سارق و چهار خریدار اموال مسروقه با قرار قانوني روانه زندان شدند.