60 درصد گروه‎های جهادی را بانوان تشکیل می‌دهند

گروه ورزش: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد گروه های جهادی را بانوان تشکیل می دهند، ابراز کرد: بانوان در حوزه های فرهنگی، هنری آموزشی، بهداشت و درمان فعالیت می کنند.         به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، طیب فریادرس در جمع خبرنگاران با محوریت […]

گروه ورزش: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد گروه های جهادی را بانوان تشکیل می دهند، ابراز کرد: بانوان در حوزه های فرهنگی، هنری آموزشی، بهداشت و درمان فعالیت می کنند.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، طیب فریادرس در جمع خبرنگاران با محوریت اردوهای جهادی و همایش بزرگ مرگ بر آمریکا 2، اظهار داشت: امسال اردوهای جهادی بسیج در استان همدان در 70گروه در 70 روستا در قالب 23 کاروان در روستاهای استان ساماندهی شده و در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان افزود: همچنین از این 23 گروه حدود 12 گروه در عرصه عمرانی همچون ساخت مسکن  برای محرومین، تعمیرمساجد، تعمیر مدارس و خدمات عمومی و چند گروه در عرصه بهداشت و درمان که توسط دانشگاه علوم پزشکی 8 روستا را تحت پوشش قرار داده است و سایر دانشگاها در عرصه فرهنگی و آموزشی در خصوص اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی از نیمه ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت کرده و تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پیش بینی می شود حدود 3200 نفر اردو در این اردوهای جهادی شرکت کنند.

فریادرس بیان کرد: دراردوهای جهادی در سال آتی نکته مهم آن است که توان نیروهای جهادی را متمرکز کنیم و از ظرفیت ها حداکثر استفاده  و بهره وری را داشته باشیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد گروه های جهادی را بانوان تشکیل می دهند، ابراز کرد: بانوان در حوزه های فرهنگی، هنری آموزشی، بهداشت و درمان فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه بسیج دانشجویی همدان 500 میلیون تومان به برگزاری اردو های جهادی و خدمت رسانی به محرومین اختصاص داده و مابقی از خیرین و دیگر ارگان‌ها به خصوص دانشگاه‌ها برای محرومیت‌زدایی از جامعه و کمک به نیازمندان نواحی محروم تامین شده است.

فریاد رس در خصوص حلقه های صالحین در استان همدان گفت: تعداد 330 حلقه در استان همدان در حال فعالیت است که تعدادی از آنها خاص و تعدادی عام هستند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: همایش مرگ بر آمریکا2 ، شنبه 23 مرداد در باغ موزه دفاع مقدس با سخنرانی ضرغامی و با حضور و اجرای حامد زمانی برگزار می شود.