مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی قدردان زحمات کادر درمان باشند

امام جمعه همدان بابیان اینکه مردم جامعه قدردان زحمات کادر درمان هستند؛ گفت: قدردانی واقعی و شاکر بودن عملی در رعایت مسائل بهداشتی همچون استفاده از ماسک و موارد دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و جمعی از مسئولان استانی بعد از ظهر پنج شنبه با حضور در منزل شهیده سیده زهرا موسوی اولین شهید مدافع سلامت استان همدان، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمان به خانواده این شهید مدافع سلامت تسلیت گفتند.

آیت‌الله حبیب الله شعبانی در این دیدار با تسلیت شهادت اولین مدافع سلامت استان، اظهار کرد: شهیده موسوی که روز گذشته در عرصه مجاهدت و دفاع از سلامت مردم به شهادت رسید، نشان دهنده گوشه‌ای از خدمات و از خود گذشتگی کادر درمان ما در میدان مبارزه با این ویروس منحوس است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به شرایط موجود و خدماتی که کادر درمان متقبل شده‌اند، آگاهی پیدا کنند، گفت: متأسفانه در فضای کرونایی امکان برگزاری مجلسی وجود ندارد، اما قطعاً همه مردم قدردان زحمات این شهید عزیز هستند و لذا امروز نیز ما از طرف مردم برای تشکر و تسلیت خدمت خانواده ایشان رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی امر ضروری است، مطرح کرد: مردم جامعه قدردان زحمات کادر درمان هستند، اما قدردانی واقعی و شاکر بودن عملی در رعایت مسائل بهداشتی همچون استفاده از ماسک و موارد دیگر است.

وی افزود: افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها و شیوع بیشتر این بیماری مشکلاتی را برای کادر درمان از نظر خستگی ایجاد می‌کند که راه کاهش این مشکل و شیوع ویروس، همان رعایت مسائل بهداشتی است که بارها بر آن تاکید شده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امیدواریم با همکاری بیشتر مردم با کادر درمان با کاهش آمار مبتلایان مواجه شویم، عنوان کرد: شهیده موسوی دارای دو فرزند است که نیاز به رسیدگی دارند و از طرفی شرایط اقتصادی هم به پدر خانواده این اجازه را نمی‌دهد که در خانه بماند و از فرزندان خود مراقبت کند، بنابراین مردم و جامعه باید با درک این مسئله و مشکلاتی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود، نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر